Terug naar overzicht
Dag Natalie, Bij Trendyrent in Oud-Turnhout (www.trendyrent.be) kan je tafellinnen, receptietafels,... huren.Ik zou geen echt tafelpapier gebruiken, dat is heel dun. Je kan ook luxe tafelpapier kopen, dat is dikker en oogt ook mooier. Dat verkopen ze bij Ava of Makro. Waar geef jij je feest? Groetjes, Elke
Hey! Het hangt natuurlijk af van hoeveel mensen je hebt uitgenodigt en hoeveel tafels je moet versieren. Maar toen mijn ouders (vorige jaar) 25 jaar getrouwd waren hebben mijn zus en ik het zo gedaan: Thema was groen * Papieren wit tafellaken (dat kost 15euro voor 50meter in de Colruyt ofzo) * Daarop een groene loper. De loper hadden we in Ava gekocht, was ietske duurder en steviger, maar ook in papier (als je alles in linnen moet kopen, dan is het volgens mij onbetaalbaar) --> Als je de tafel van ver bekeek, dan zag het er niet uit dat de loper papier was.¨ * Daarop u bestek enzo met een papieren (maar ook zo dikker papier) serviet, mooi geplooid... ik heb er uuuuuren aan verspild :) * In het midden van de tafels hadden we dan klimop gelegd... twas oktober en dat was echt supermooi (vonden we zelf) * Bij elke tafel was een vaas met kaars voorzien (vazen hadden we in de ikea gekocht, maar achteraf in de Action goedkoper gezoen), met zo zandachtige korreltjes (van de blokker) * Daarbij hadden we in de ava zo van die fijne kleine zilveren sterretjes gekocht. Die hebben we tussen het klimop gestrooid, wat er echt leuk uitzag! (jij kan daar misschien hartjes gebruiken) Voor 100 man, hadden we 150euro opgedaan voor de versiering. succes!
mercikes ik heb weeral een boel ideeen opgedaan en heb gekeken op de wesite en het is zeer interesant. groetjes