Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer bedankje afgeven

18-8-2011 17:28:00
Hoi allemaal,

het begint hier razendsnel af te tellen hier en dan komen de praktische vragen boven.
We zijn aan het twijfelen wanneer we juist onze bedankjes en dankwoord gaan geven aan onze ouders en getuigen.
Doen we dit tijdens onze ceremonie op het einde ervan? Zoals het nu gepland staat...
Of doen we het tijdens ons intiem etentje (enkel ouders, grootouders, broers en getuigen) of doen we het op ons avondfeest?

Wat doen jullie?

Groetjes

Chloë

Chloë
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 625

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik18-8-2011 18:28:14

wij geven ons bedankingkjes af op ons avondfeest. begint bij jullie inderdaad wel enorm af te tellen he geniet van jullie dagje en hopelijk mag het weer wat mee zitten in september

Alessia

Meld misbruik18-8-2011 19:56:40

Hey, wij gaan dit waarschijnlijk ook op het avondfeest doen tijdens de 'speech'! Lijkt ons de perfecte moment om hun ook eens in de bloemetjes te zetten.
Alvast een heel mooie dag gewenst! Geniet ervan... :)

groetjes

inge
5-8-2011
 Meld misbruik18-8-2011 19:58:47

wij hebben tijdens onze ceremonie een gedicht gelezen om te bedanken en op ons avondfeest hebben wij onze bedankjes afgegeven vlak na de speech voor de openingsdans
grtjs

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-8-2011 11:00:33

Wij hadden in de kerk ook een tekst voorgelezen voor onze ouders, maar dat was zo al een héél emotioneel moment (vooral voor mijn schoonmoeder :-) ), dat als we dan nog eens gingen knuffelen of zo, ze helemaal was ingestort, denk ik... :-)
's Avonds bij de speech voor het diner hebben we hen wel nog eens apart bedankt en na de speech kregen ze hun geschenk (ook de getuigen, die kwamen in de kerk niet aan bod in de tekst, maar wel in de speech). Zo moesten ze met hun geschenk ook niet de hele kerk doorwandelen, maar kon het in de feestzaal opzij gezet worden.

Els
10-9-2011
 Meld misbruik19-8-2011 12:18:44

Wij doen dit tijdens de lunch omdat we dan in beperkte kring zijn voor zo'n intiem moment :).
En dan kunnen ze dit al naar huis brengen / op die locatie laten, anders zitten ze daarmee in de feestzaal...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...