Terug naar overzicht
Wij laten ballonnen op ter nagdachtenis van mijn vader <3. Misschien ter nagedachtenis van een overleden dierbare of anders een kaartje eraan hangen met daarop iets dat de mensen jullie toewensen :-) Groetjes
hey (volgens mij wel een klein beetje zenuwachtig) bruidje , Waarom zou het 'dom' zijn om iedereen zomaar een ballon te geven en te laten opgaan ?Is toch heel romantisch , je kan bv. witte ballonnen nemen en zeggen voor jullie die oplaten ,dit is een teken van onze liefde !!!!!!!!!SUPER Dit idee neem ik mee ...merci sara geniet alvast van jullie bijzondere dag ,het wordt vast prachtig !
ik denk er ook aan om balonnen op te laten, hou er wel rekening mee dat je meestal ze zelf moet vullen . en je kan dit niet de dag voordien vullen. Dus moet je iemand zoeken die dit wil doen voor je. Wij zouden ze oplaten na het stadhuis (trouwen enkel burgerlijk) in plaats van duiven. kaartjes hangen we er niet aan. veel succes
Je kan iedereen een ballon geven met een kaartje aan en ze er iets laten opschrijven dat ze jullie toewensen je kan er eventueel jullie adres opzetten, als de ballon dan gevonden wordt kunnen de vinders het kaartje terugsturen.
Wij doen dit ook, maar zonder kaartjes. Gewoon als we buitenkomen bij het gemeentehuis samen met de bruidskindjes. Als anderen dat "dom" vinden is dat hun probleem ;)
wij laten van die thaise geluksballonnen op, maar dan wel om het dessertenbuffet te openen (= een reden om iedereen van de tafel weg te krijgen zodat ze buffet klaar kunnen zetten) En we gaan daar een rood hart op tekenen en onze namen (hebben we in thailand ook al gedaan en vonden dat toen superromantisch) http://www.ufo-balloons.com/
Ja wat brenda hierboven zegt zijn wij ook van plan om te doen. En dan per gezin 1 vuurballon. Ik heb er ook gezien waar je een eigen boodschap op kan schrijven. En het is een heeel mooi gezicht als je die opziet gaan. En over 'dom'zou ik niet in zitten hoor!
Dank jullie wel dames! :)Opzich vond ik het ook niet dom!Ik vind het een gewoon heel mooi, al die ballonnen die omhoog gaan! :)Maar mijn aanstaande had er zo z'n twijfels bij!Achja ik wil ballonnen :DMet of zonder reden! ;) Groetjes!!!!
Met die wensballonen moet je er wel ergen in houden dat je toestemming moet hebben om op je locatie deze op te laten. Aangezien dit met een vlammetje wordt gedaan, mag dit namelijk niet overal ivm verwarring luchtverkeer e.d. Zou zonde zijn als je op je dag zelf wordt tegengehouden, dus beter informeren.
Hoi, Ik zou je adres niet op de kaartjes schrijven om gelukwensen te ontvangen want er is in het verleden al problemen geweest met inbraken op die adressen (veel mensen zijn met vakantie recent na het huwelijk) Je kan eventueel een nieuwe e-mailadres aanmaken bv gelukkiggetrouwd@... of ???&???4ever@... Met de vraag of mensen die de ballon vinden jullie gelukwensen kunnen sturen. Een e-mailadres is anoniemer en heeft minder gevolgen als het in de verkeerde handen terecht zou komen. Groetjes
Wij hebben ook wensballonen juist voor de openingsdans gaan we deze oplaten! Voor gelukwens voor iedereen!! Maar heb deze op ebay besteld!! En hebben er één van geprobeerd!! Zijn heel goed ;-) en goedkoop!! Ik heb €1,20 denk ik betaald voor 1!! Maar heb er wel 100!! Ze komen van Engeland en 2 dagen na de betaling had ik deze in huis!! Dus een tip voor iedereen!! Groetjes
Je zou de ballons kunnen bevestigen in bosjes van 2 of 3 aan weerskanten van het gangpad, aan de stoelen, en deze afknippen om op te laten bij het buitengaan.Weetje:Latex ballons zijn biologisch afbreekbaar, als je een katoenen koordje of raffialint gebruikt, berokken je de natuur geen schade met het oplaten van de ballons.Inspiratie kan je ook op doen op de trouwbeurzen van for lovers in Antwerpen, Leuven of Gent.Daar worden behoorlijk wat ballons geblazen.Eerstvolgende beurs is het eerste weekend van oktober.