Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Biljantje kwijt - wat kost een nieuw?

22-8-2011 9:39:55
Hallo bruidjes,
Wij zijn nu al bijna een jaar gelukkig getrouwd. Het was echt een fantastische dag.
Gisteren heb ik ontdekt dat ik een steentje ben verloren uit mijn verlovingsring. Geen idee waar ik hem kwijt ben, dus weet ik ook niet waar ik moet beginnen zoeken.
Nu is mijn vraag, weet iemand wat het zou kosten om een nieuw steentje te laten zetten? Ik schat de diameter om 2 mm.
groetjes

Annelies
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 712

lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 9:46:14

Je zou best eens navragen bij de juwelier waar die ring vandaan komt want normaal gezien valt zoiets onder de garantie en zou het niets mogen kosten.

joke
2-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 10:02:47

Inderdaad, best navragen bij de winkel. Veel kans dat het onder garantie valt!

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik22-8-2011 10:24:30

Heb het ook voorgehad en bij mij werd het onder garantie hersteld

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik22-8-2011 11:15:28

Hejj..

in mijn velovingsring zitten er kleine diamantjes ik schat een stuk of 9 en ik ben er ook eens eentje kwijt geweest en en het diamantje zelf viel onder de garantie..

groetjes

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik22-8-2011 11:54:51

Hey,

Stel dat ze hem niet terug plaatsen onder garantie... (al vermoed ik van wel) zal de prijs zeker mé vallen. Ik heb 8 diamantjes geslepen als briljantjes en kosten samen ca. 190 euro. Dus vermoed dat ca. 25 euro kost een steentje...

Mijn mama heeft enkele maanden gelden één steentje laten plaatsen in haar ring (van toen ze 21 werd)... en koste toen wel 60 euro, maar waren zeer zuiver diamanten die er bij inzaten en om zelfde kwaliteit ongeveer te hebben...
Dus zal een beetje afhankelijk zijn, maar prijs zal vermoedelijk wel mé vallen

Groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...