Terug naar overzicht
Hey!Ik heb er zo besteld voor de oprichting van m'n architectenpraktijk en ik heb er nog een aantal, al een jaar ondertussen, en ze zijn nog steeds vers! Ik heb ze op een weekje thuis gehad.Ik heb ze besteld in een zakje vanop de site zelf, dat is gemakkelijk hè.GroetjesRuth en Ward
ik heb die 3 maand voor ons huwelijk besteld. Hebben ze gekregen na 10 dagen. Wel heb ik ze in de gesloten verpakking gelaten tot een maand voor het huwelijk. Zo bleven ze nog extra beschermd. Een maand voor het huwelijk heb ik ze dan in zakjes gedaan. Ik heb zakjes gekocht in ava (plastic met sluitingske). er konden er 12 in. Heb er nog enkele over en mmm lekker haha. Groetjes en succes ermee
Dank u voor jullie reacties!Ik was dus van plan om ze zo ongeveer maart - april aan te schaffen en idd in de doos op een donkere en niet al te warme/koude plaats te bewaren.Je kan deze toch ook gewoon in België laten leveren hé?Groetjes
ja hoor. wij hebben ze wel laten leveren bij familie die altijd thuis is - handiger dan naar de post te moeten!
ik dacht gelezen te hebben da de site van M&M 40g per zakje rekende...