TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
petra
|
24-8-2011 15:57:23
ik vind de Barrier prachtig!
|
|
Sanne
9-7-2011
|
24-8-2011 16:25:29
Ik ben enkele jaren geleden naar een trouwfeest geweest in Hof van Reyen. Lekker eten, mooie zaal. De straat is wel wat "verstopt" als je vanuit de Borsbeeksesteenweg komt, maar dat kan je makkelijk oplossen door een duidelijke wegwijzer op te hangen. (Ik heb daar al mensen de weg moeten wijzen.) Wij hebben ons feest gegeven in 't Lepeltje in Duffel ( www.tlepeltje.be). Misschien een wat minder chique zaal, maar we hebben er veel complimenten over gekregen.
|
|
Britt
23-6-2012
|
24-8-2011 16:37:02
De feestzaal ken ik niet dus daar kan ik je niet bij helpen. Onze feestzaal is Het Molenhuis in Vremde. Ik vind het persoonlijk een super mooie zaal en er is een tuintje aan waar je wel wat familiefoto's kunt trekken. Je hebt daar ook heel veel keuze voor buffeten en dergelijke.( www.molenhuis.be ) je moet maar eens een kijkje gaan nemen. groetjes
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-8-2011 16:39:41
La Grange in Massenhoven is ook een prachtige zaal! we hebben daar ons feest gegeven en zijn heel tevreden over de ganse lijn!
groetjes Joyce
|
|
Annelies
7-8-2010
|
24-8-2011 17:06:36
Hallo De zaal ken ik niet maar wij hadden op ons feest een landenbuffet. Het voordeel hierbij was dat iedereen wel iets lust. Wij hadden 5 landen: China, Italië, Spanje, Rusland en België. Ons buffet had o.a. spaghetti bolognaise, souvlaki's, bami, varkenshaasje met aardappeltjes of frietjes, paëlla, iets vis zat er ook nog bij,... kortom echt voldoende keuze. Ik ben een echte voorstander voor dit soort buffetten (ik weet niet alles meer wat erbij zat, het is ondertussen ook een dik jaar geleden) Groetjes Annelies
|
|
Caroline
23-6-2012
|
24-8-2011 17:07:33
Ik raad je De beemden in Nijlen en Familia in Nijlen aan. Zeer goed prijs- kwaliteitsverhouding.
Veel succes met je zoektocht naar de geschikte zaal!
|
|
Claudia
13-10-2012
|
24-8-2011 17:46:21
ik ga zeker alle tips eens bekijken op het internet! bedankt iedereen! groetjes, Claudia
|
|
Els
4-8-2012
|
24-8-2011 19:52:58
Wij hebben gekozen voor domein Martinus. Wij zijn ook bij hof van Reyen gaan zien, maar we vonden het geluid van het verkeer nogal storend, wat bij domein Martinus niet het geval is. Veel plezier met de zoektocht!
|
|
Stefanie
25-5-2012
|
24-8-2011 21:54:08
Wij zijn vorig jaar naar een huwelijk geweest in het Hof van Reyen, alles was goed verzorgd, mooi en in orde. Het feest en diner vonden plaats in de orangerie en vond ik toch nogal groots en ongezellig (diner was met 150-200 man). Het buffet op zich was lekker maar nu ook niet zo speciaal, al werd alles wel goed georganiseerd wat toch niet evident is met zo'n grote groep. Veel succes met jullie zoektocht!
|
|
Peggy
6-2-2010
|
13-9-2011 8:28:14
Hallo,
Ik wil graag mijn persoonlijke ervaring met de zaal Hof Van Reyen in Boechout met jullie delen. Het is maar om een idee te geven hoe cru deze mensen zijn en hoe hard zij enkel denken aan hun eigen centjes en geen rekening houden met het menselijk en mooie aspect dat trouwen met zich meebrengt.
Ik had hun zaal vastgelegd op 12 juni 2010 en een voorschot betaald. Het zou de mooiste dag van mijn leven moeten worden. Jammer genoeg enkele maanden na boeking van deze zaal kreeg ik te horen dat mijn moeder aan terminale longkanker leed. Ze had niet meer zo lang te gaan. We beslisten om onze trouwdatum te vervroegen en het feest in intieme kring te houden, zodat mijn moeder mijn dag toch nog zou kunnen meemaken. Dit in alles rust, aangezien ze constant vermoeid was en ze een groot feest zeker niet meer had aangekund. 7 maanden voor 12 juni 2010 schreven we Hof van Reyen een aangetekend schrijven om de zaal te annuleren. In de brief stond volledig uitgelegd waarom we dit moesten doen en we wilden eventueel zelfs een dokterbewijs afleveren als bewijs van de terminale ziekte van mijn moeder. We kregen geen reactie terug. Enkele weken nadien ging mijn man naar de zaal toe. Hij vroeg wederom ons voorschot terug, aangezien ze nog ruim de tijd hadden om de zaal nogmaals te verhuren. De onbeschofte man wilde ons niet geloven. Hij vond het een zwak excuus en wilde het voorschot dus ook niet terugbetalen. Hij vertelde dat hij ook vol kanker zat, maar toch nog rondliep. Ook zei hij dat als we de koffietafel van mn moeder bij hem zouden doen, we het voorschot niet opnieuw zouden moeten betalen. Echt onbeschoft en zeer pijnlijk. Uiteindelijk na 3 à 4 keer terugkeren om wederom onbeschofte taal te kunnen aanhoren en verder aandringen van mijn man, hebben we de helft van ons voorschot teruggekregen alhoewel de zaal op 12 juni 2010 terug geboekt was. Het was een zeer pijnlijke ervaring in een zeer moeilijke periode.
Mijn moeder is vorig jaar op 3 september gestorven. Het verhaal zit me nog steeds zo diep dat ik dit écht met jullie wil delen. Uiteindelijk gaat dit ook niet over dit voorschot, maar over de onbeschofte taal dat de eigenaar uitkraamde. Niet enkel verloor ik mijn moeder dat jaar, maar kreeg ik ook een trouw in mineur.
Uiteraard is dit een zeldzaam verhaal. Ik wens dit dan ook niemand toe. Iedereen zou zijn droomhuwelijk moeten kunnen waarmaken, maar denk eraan dat deze zaal gerund wordt door grote geldwolven. Zij geven niet om jullie, enkel om hun centjes!!!
|
|
Claudia
13-10-2012
|
13-9-2011 21:46:07
Dag Peggy,
Vreselijk voor je, ik kreeg kippevel bij het lezen van je mail... Zeer triest van je mama... Hopelijk gaat het nu een beetje beter met je. Hoe kunnen die mensen nu zo wreed zijn? TOTAAL gevoelloos... Je moet potverdorie maar lef hebben om al over een koffietafel te spreken... Voor ons ook geen Hof van Reyen, neen dank u! Onlangs zijn we er persoonlijk geweest en ik had meteen het gevoel dat we niet welkom waren, zéér onsympathieke man! Het was precies te veel om uitleg te geven, iedere vraag was er één te veel! Ik voelde me zeer ongemakkelijk ter plaatse, we zijn dan ook niet lang gebleven. De volgende dag hadden we dan een afspraak in Kasterlee (Den Eyk), amai, een wereld van verschil! Zo vriendelijk, attent, een compleet ander ontvangst dan in het Hof Van Reyen! Ondertussen ligt de zaal dan ook al vast en kunnen we verder met de rest van de voorbereidingen. Ik wens je het allerbeste toe en hopelijk is de grote wonde van het verlies van je mama al een heel klein beetje gedicht... groetjes, Claudia
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|