TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Britt
23-6-2012
|
24-8-2011 16:34:11
Hey, nee je bent geen rare omdat je een jaar op voorhand u kleed gaat passen. Ik ben van vorig jaar sept verloofd, ben in januari naar een modeshow gn kijken en heb in februari men kleedje gn zoeke en gevonden. Dus dat is een jaar en 4 maand op voorhand. De verkoopster zei dat sommige kleedjes 15 maand nodig hebben voor ze klaar zijn en in de winkel zijn. Mijn kleed komt in december in de winkel en heb men 1ste pas + schoenen erbij in januari. Dus een goeie 6 maand op voorhand. ik ga in sept eens kijken bij Van Loock, dit is blijkbaar een gekende schoenwinkel en hebben veel keuze. Ik heb geen flauw idee of ik wel degelijk voor trouwschoenen gaan. Ik ga gewoon kijken wat ik mooi vind en bij men kleed past + dat ik kan afdragen. Uiteindelijk zien ze je schoenen toch niet onder je kleed. Ik ga trouwens vnaf het dansfeest ballerina's aan men voeten doen zodat ik het zeker een hele avond/nacht volhou
|
|
ellen
14-4-2012
|
24-8-2011 17:01:06
Hey,
Neen is echt niet zo raar hoor... Ikzelf heb mijn kleedje ook al en trouw pas in 2012 in de maand april en heb deze in juli gekocht.
Mijn eerste echte herstel pas is op 6 januari.
groetjes Ellen
|
|
Katrien
26-8-2011
|
24-8-2011 17:24:23
Ik denk dat een jaar op voorhand zelfs de normale manier van zaken is. Toen ik binnenkwam in Le Chapeau 4 maanden voor de trouw verschoten ze nogal. Ik heb veel geluk gehad dat mijn droomjurk van een belgisch merk is en alles op tijd kon besteld en ingenomen worden. Veel pas en kies plezier!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
24-8-2011 17:56:16
Hallo! Ikzelf trouw einde april en heb sinds 12/8 mijn jurk gevonden! Mijn zussen en mama vonden dit ook vroeg, maar ik vond het best meevallen hoor. Een jaar op voorhand of meer zou ik zelf persoonlijk aan de vroege kant vinden, maar dat is iedereen zijn keuze he? Ik was online ook helemaal weg van de R.C. jurken maar ze zijn echt wel héél duur. Toen ik ze in het echt zag vond ik ze ook tegenvallen. Online zien ze er heel chique uit maar in het echt vond ik er sommigen best 'cheap' uitzien... Ze hebben wel mééééééér dan genoeg keuze bij Le Chapeau ze! Alvast heel veel succes en plezier bij het passen!! XXXX
|
|
sarah
17-12-2011
|
24-8-2011 19:10:51
Ik heb een jaar en 1 maand op voorhand mijn jurk gevonden. Ik ben wel in de winkel van rosa clara geweest , maar enkel voor een haar acessoire. Ik heb wel bij JPC een paar Rosa Clara jurken gepast, maar ik stond er eerlijk gezegd niet zo mooi mee. Heb tenslotte voor een ander spaans merk gekozen. Heb geen idee van de prijsklasse van de soft maar de klassieke lijn is inderdaad redelijk gepeperd. Schoenen heb een paar van shoes of prey en een paar is onderweg van het merk Penrose. Ben dan ook een schoenenfreak Botjes ben ik persoonlijk niet zo voor. Ps bij mij zijn er al 9 maanden gepasseerd en mijn jurk is er nog altijd niet hoor...
|
|
Els
16-6-2012
|
25-8-2011 8:26:34
Hoi Jamina,
Wij trouwen op 16 juni volgend jaar en ik heb begin juli mijn kleedje besteld (Maggie S), dus ik vind het helemaal niet raar om een jaar voor de trouwdatum op zoek te gaan. Ook de verkoopster van de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb (Honeymoonshop) zei dat het absoluut niet te vroeg was. Ik weet niet hoe het zit met de levertermijnen van Rosa Clara, maar op de kleedjes van Maggie S zit vaak nogal een lange levertermijn. Ik heb mijn kleed dus besteld begin juni en het zal normaal gezien tegen half januari binnen zijn in de winkel; 5 maanden voor het huwelijk dus. Aangezien er nog altijd iets mis kan lopen, geeft me dat toch nog wat extra marge en daar voel ik mij toch wat geruster bij, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Mijn schoenen heb ik ook bij de Honeymoonshop gekocht en zijn dus ook echte trouwschoenen.
Veel succes en geniet alvast van de zoektocht!
|
|
Shanna
21-9-2012
|
25-8-2011 9:04:13
Hey,
Ikzelf trouw pas volgend jaar in September en heb mijn kleedje ook al gekocht dit is reeds al besteld sinds de maand mei zelfs! En dit was volgend de winkel verkoopster niet te vroeg, ze hadden daar al meerdere bestellingen voor bruidjes die trouwen in 2012.
Ik heb ook gekleurde schoentjes ik heb vuil roze noé pumps, zitten heerlijk en zijn elegant ook.
Veel succes nog!
|
|
jamina
31-8-2012
|
25-8-2011 14:22:16
Bedankt voor jullie reacties!! Ben dan snel op zoek gegaan naar de gegevens van le chapeau in a'pen en heb een afspraak voor 29 oktober... een vriendelijke vrouw aan de telefoon, en het was de eerste keer dat iemand me vroeg om zeker mensen mee te nemen die ik vertrouw die mee de keuze kunnen maken :-) ben benieuwd!! spannend!! Heb dan ook maar een afspraak gemaakt bij R.C. uit pure nieuwsgierigheid, en ook bij maxim's in Aarschot... niemand zei toch niet door de telefoon, nu al???
Heel hard bedankt!! xx
|
|
Sarah
19-5-2012
|
25-8-2011 15:40:02
Hoi Jamina,
Als je interesse hebt in de jurken van Rosa Clara kan ik je zeker ook Issa Moda in Hasselt aanraden. Rosa Clara werkt immers met verschillende collecties, gaande van enorm duur tot heel erg betaalbaar. De winkel in Antwerpen heeft enkele collecties maar blijkbaar heeft de winkel in Hasselt de exclusiviteit op andere lijnen. Ik ben er enkele weken geleden gaan passen en de service was echt super! Dit ligt misschien wat uit de richting maar voor de droomjurk heb je ongetwijfeld wel wat over :-) Ik ben zelf nog enorm aan het twijfelen tussen Rosa Clara of Pronovias.. Time will tell..
Veel plezier!
|
|
jamina
31-8-2012
|
25-8-2011 15:46:49
Hoi Sarah, ik vind nergens een adres van isa moda... want Hasselt is voor mij dichter dan Antwerpen, ben zelf van Zichem (bij Diest) Dus de kanten van Hasselt is een stuk korter natuurlijk... en betaalbaar klinkt me reuze in de oren :-) Alvast bedankt voor je reactie en eventueel een adres of telefoonnr xx
|
|
Sarah
19-5-2012
|
26-8-2011 9:14:07
Hoi Jamina,
Normaal gezien als je op google Issa Moda (2 "s'en") intikt kom je er wel. Dit is op de Thonissenlaan in Hasselt (Ik weet niet of je er iets kent maar vlak aan de Holiday Inn). Telefoonnummer is 011/22 85 41. En inderdaad: Hiep Hoi voor het woord "betaalbaar" :)
|
|
kristel
1-7-2011
|
31-8-2011 11:17:44
jamina,
ik had mijn kleed in mei al gekozen en ben juli het jaar daarop getrouwd, dus zo raar is het ni, je gaat gewoon wa langer moeten wachten om het eindelijk te mogen dragen :)
|
|
jamina
31-8-2012
|
31-8-2011 11:47:08
Sarah bedankt voor het telefoonnr... afspraak is gemaakt!! spannend spannend!!
En Kristel, da was wel geweten eh, da wij er weer als de kippen bij zijn... veel tijd in het ambtenaren leven eh ;-)
|
|
kristel
1-7-2011
|
31-8-2011 15:41:25
ah ja, maja, zoveel meer tijd om uit te kijken naar het dragen van DE jurk hé. veel plezier bij het passen :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|