TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
B.
|
24-8-2011 21:36:16
80 personen is zeker te doen in bovenzaal Bosch ... met meer wordt het krap. Waerboom is als het ware een trouwfeestfabriek ... alles loopt daar over het algemeen van een leien dakje. Je zegt zelf dat bosch de enige vrije zaal is, hou er dan rekening mee dat er sowieso 2 feesten tegelijkertijd aan de gang zijn, met als gevolg dat je het best de maitre op voorhand inlicht/vraagt wanneer het past om eventuele sketches/presentaties te doen ... de keuken wacht niet en als je je timeslot verliest kan het zijn dat je lang moet wachten.
Donkerheid van de zaal valt al bij al mee ... receptie (als die er is) is over het algemeen buiten (als het weer het toelaat) op het terras.
Dansvloer is niet super groot maar daardoor wel gezellig... maar een tafel een beetje verzetten is geen moeite indien nodig. Als je graag een imposante licht en geluidsinstallatie wou laten zetten, dat kan niet ... maar dat is nog nooit een domper op de feestvreugde geweest.
|
|
jeff
27-8-2011
|
24-8-2011 22:12:51
De reactie hierboven van B is precies een publiciteit van de Warboom zelf-) Wij hebben de indruk gekregen daar dat het een fabriek is. Lekker wel van eten, maar druk, druk, druk!
|
|
B.
|
25-8-2011 7:40:23
B. Heeft niks te maken met de waerboom, hij komt daar alleen van tijd tot tijd in hoedanigheid van dj.
|
|
jamina
31-8-2012
|
25-8-2011 7:58:32
Wij zijn overlaatst naar een trouwfeest ginder, het eten was lekker, vers, niets op aan te merken, ik vond de zaal geschikt voor het aantal mensen, maar idd donker, maar als gast had ik daar echt geen last van, wat ik wel een tegenvaller vond, de bar, miniscule bar, de toiletten vond ik ook een beetje een nadeel, maar da lag wss aan mezelf :-) de dansvloer was perfect groot, belangrijk!! anders lijkt hij altijd leeg... de kamers daarentegen zijn heel klein en de bedden heel slecht... voor derest wel heel proper, en mooi... een nadeel vond ik wel, dat er nog feesten aan de gang waren, en dat het niet enkel de feest van onze vrienden waren, in principe niet te veel last van, tenzij je naar je kamer wil, of naar buiten en terug binnen wil... wij vonden het wel een beetje een doolhof :-) de andere trouwfeesten bleven doorgang tot de vroege uurtje terwijl onze feest reeds gedaan was en wij in bed lagen... wat dan weer resulteerde op nachtelijk geboenk in bed...
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
25-8-2011 8:43:18
Wij zijn ook naar De Waerboom gaan kijken, maar inderdaad ik denk ook dat ze daar zo ingespeeld zijn op huwelijksfeesten. Dat gaf me niet onmiddelijk een wauw-gevoel. Op het eten is schijnt niets op aan te merken.
Wij zijn ook naar de Romrée geweest en hebben daar ons feest vastgelegd. Al enkele keren daar naar een feest geweest dat in orde was. Daarom hebben we hiervoor gekozen. Hier zijn ook verschillende zalen en zo kan het dus ook gebeuren dat er meerdere feesten gelijkertijd bezig zijn. Voor mij is dit hier niet echt storend. Elke zaal heeft bijna zijn eigen ingang van buiten en aparte toiletten. Het is niet dat je voorbij andere feesten moet stappen of omgekeerd dat andere mensen bij jullie binnenkomen. Sommige zalen hebben ook een aparte plaats om buiten te aperitieven.
|
|
Shanna
21-9-2012
|
25-8-2011 9:19:04
Hey hey,
Wij hebben ook gekozen voor de Romréé wij hebben de Schuur als zaal. En idd zoals Stephanie hierboven al zei, elke zaal heeft zijn eigen ingang en eigen wc's. Je merkt er niets van dat er ook andere feesten aan de gang zijn. Wij zijn ook al enkele keren naar een feest geweest hier en dat was altijd dik in orde, het enige waar we wat schrik voor hebben is dat de zaal van eigenaars is veranderd en sommige mensen toch wel zeiden dat ze dit merkten aan sommige dingen zoals de hoeveelheid van het eten enzo, nu we zien wel ... We hebben nog een feest van vrienden dat ook bij hun zal doorgaan en dit is voor ons huwelijk dus als er idd dingen zijn die ons niet aanstaan kunnen we dit nog melden. Succes nog met het zoeken van een zaal!
Groetjes
Shanna
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
25-8-2011 16:16:10
Inderdaad Shanna, dat weten we ook dat het van eigenaar veranderd is. We wachten ook op nieuwe ervaringen bij de nieuwe eigenaars. Ik hou de site hier alvast in de gaten voor als er iemand gaat de komende maanden. Als jij nog dit jaar zou gaan mag je me dat altijd laten weten, hoe het was :-)
Wat je al weet dan, kan je zelf aanpassen op je eigen feest als je het liever anders hebt. groetjes Stephanie
|
|
Shanna
21-9-2012
|
26-8-2011 10:27:20
Hey Stephanie,
Als ik nog iets zou vernemen hou laat ik dit zeker weten!
Idd als er dan dingen zijn die ons niet aanstaan kunnen we dit nog laten aanpassen :-)
groetjes
Shanna
|
|
tine
17-9-2011
|
9-10-2011 15:17:22
Hallo,
Wij hadden 3 weken geleden ons feest in De Romree (schuur), en het was perfect.
Het eten en de wijnen (huiswijnen) waren zeer lekker (onze gasten hebben er ons dikwijls over aangesproken, en dat doen ze zeker niet zomaar). De hoeveelheid van eten leken me ok (al heb je daar als bruid niet altijd een zicht op). Wij hadden wel gekozen voor relatief veel hapjes tijdens de aperitief en dan voorgerecht - soep - bbq formule (buffet met vlees en vis, overheerlijke gratin patatjes, ook overheerlijke eend en zalm en ...) - dessertenbuffet, dus ja, als je dan nog met honger van tafel gaat na twee buffetten ligt het ook een beetje aan jezelf hè :-), ik ben zelf helemaal op het einde nog eens langs het bbq buffet gegaan (had nog geen kans gezien om van het vlees te proeven :-)) en daar was nog altijd vanalles te verkrijgen...
De dansvloer was goed van grootte, het enige wat mij persoonlijk wel opviel dat er heel veel licht was om te dansen (gewone verlichting), dat was misschien een beetje raar dus kan je wellicht best wel wat extra lichteffecten gebruiken.
Een ander minpuntje was hetvolgende: de zaal heeft officieel een capaciteit van 210 mensen voor zittend te eten. Wij hadden in het totaal 170 genodigden, dus wij gingen ervan uit dat er geen enkel probleem was. We hadden enkele dagen tevoren onze definitieve tafelschikking naar de zaal gestuurd en hadden gekozen voor veel tafels van 8/9 personen zodat de mensen confortabel zouden kunnen praten. Wat bleek nu 2 dagen voor de trouw: de mensen konden niet in de zaal!!! Wij in allereil naar de zaal gereden en samen het probleem bekeken. Uiteindelijk hebben we het opgelost met een aantal langwerpige tafels te nemen in plaats van ronde, maar dat vonden we echt wel jammer. Een grote tip: bekijk op tijd met de zaal hoeveel mensen onder welke vorm kunnen zitten!!! We hebben er achteraf wel absoluut geen commentaar op gekregen van de gasten, dus we gaan er van uit dat de oplossing doenbaar was voor iedereen.
Maar dus conclusie: De Romree is nog altijd zeer professioneel. Dé troef is zeker het superlekkere eten! Ze hebben verder ook absoluut niet moeilijk gedaan over sketsjes of weet ik veel, ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik hield ook wel van de ongedwongen en niet te stijve sfeer...
We hadden wel een andere DJ, dus over de huis DJ van de zaal kunnen we niets vertellen...
Groetjes, en veel succes!!!!
|
|
Freya
7-7-2012
|
9-10-2011 18:18:02
Dank jullie wel allemaal voor de reacties. We hebben uiteindelijk (al een tijdje terug =D) toch gekozen voor De Waerboom. We wilden graag de Romree ook nog een keertje bezoeken maar deze was helaas al geboekt voor onze trouwdag. Ik ben er vrij zeker van dat we een goeie keuze gemaakt hebben en ik hoop dit binnen enkele maanden te kunnen bevestigen.
@Tine; Fantastisch dat alles zo goed is gelopen! Proficiat met je huwelijk ;-)
Groetjes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|