Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babbelbox

25-8-2011 9:29:42
Hallo iedereen

Ik ben op zoek naar een babbelbox die liefst geen 300rd euro kost en die van de buurt is (anders betalen we teveel km vergoeding) dus regio diest-aarschot-leuven. Of iets wat er op lijkt? iemand suggesties of iets origineels dat er op lijkt?? ben niet echt te vinden voor een gastenboek, ben bang dat iedereen dit voorbij loopt of vergeet...

Laat maar horen wat jullie ideeen zijn en meningen!!

Groetjes xx

jamina
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 562

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik25-8-2011 10:09:30

Beste Jamina

Wij trouwen in Zelem (Halen tegen Diest) en wij hebben Meora genomen (www.meora.be ). De silver heb je al voor 235 euro...

Groetjes

Katrien

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik25-8-2011 10:41:04

de praatpaal heb je al voor 210 euro in verschillende regio's

julie
24-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 17:04:14

Hey, wij trouwen in Keerbergen en maken gebruik van de babbelbox van Lucky sdb (http://www.luckysdb.be/). Zij komen uit Erpe-Mere, en dat is ook niet bij de deur. Wij betalen 175 € all in en de babbelvox staat er van 19u tot het einde van het feest.
Groetjes
Julie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...