Terug naar overzicht
bij colryut en dreamland hebben ze die. heel leuk idee trouwens :)
Hey Chloë,is wel een goed en leuk idee van die bolderkar....we hebben een zoontje die binnen 2 weken 20 maanden is en alleen zal voorlopen....allé poging tot Dus mensen die misschien een bolderkar rond het gentse tweedehands verkopen laat gerust iets weten op an2011@hotmail.be
Eens kijken op 2dehands.be? Of misschien ken je wel een leerkracht of iemand die kinderverzorging doet? Op scholen of in crèches of zo hebben ze dat soms als ze op uitstap gaan. Misschien kan je dat daarvan wel lenen?
Ja heb echt aan alle mama's in mijn omgeving gevraagd en ook de crèche van mijn zoon heeft het niet. Maar ik zoek verder :)
HeyIk heb er ééntje maar heb deze zelf nodig voor mijn zoontje (16maanden) en de andere bruidskindje en ik trouw ook op 3/09!!Maar ik weet dat ze die verkopen in e fietsenwinkel itech, in de vancraenenbroek en ook hubo (is laatst is de reclame gekomen) en mss zelfs de leenbakker dat ik die heb zien staan!Ik zou deze winkels even bellen en vragen als ze het hebben!!
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=355851&subject=FOR-SALE-Bolderkar-en-houdertjes-voor-tafelnamenMisschien hier eens horen...?