Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkstaart

25-8-2011 12:10:23
Hoi allemaal,

Ik ben zo al wat aan het kijken voor een huwelijkstaart voor op onze trouw.
Maar nu kom ik tot de vast stelling waar moet ik gaan kijken voor een mooie, lekkere taart.

Weet er iemand in de buurt van turnhout waar ik dat kan vinden?
Waar ze super lekker taarten hebben .

groetjes natalie

Natalie
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1130

Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 12:48:13

ik volg dit mee :) zoek er ook nog 1

groetjes

Stefanie
7-7-2012
 Meld misbruik25-8-2011 13:25:53

Dag Nathalie en Sarah,

Wij zijn via een tijdschrift eens op de site van Le Petit Gateau ( http://www.petitgateau.be )beland; zij zitten in Zandvliet - Antwerpen maar leveren blijkbaar ook ter plaatse.

Ons huwelijk is nog een eindje weg, maar op hun website staan héél mooie en lekkere dingen

Alvast veel succes en plezier met de voorbereidingen !

grtjs,
Stefanie

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-8-2011 13:28:56

Hey,

Ik maak taarten als hobby. Regelmatig kom ik op de site van de taartenfee en ik heb gezien dat zij een nieuwe winkel in Turnhout hebben geopend onder de naam De Bakboetiek denk ik. Dit is het adres: Rubensstraat 159, Turnhout. Zij maken echt lekkere taarten! Ik kan je ook verder helpen, maar ben wel een hobbybakster natuurlijk.

Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 13:43:01

@ stefanie : danku voor die site , hmm krijg er gelijk zin in :)

@ claudia ,leuk dat je dat graag doe maak je ook een taart voor +- 150 personen ?
wat me een hele klus lijkt. En danku voor de tip.

groetjes

Elke
19-5-2012
 Meld misbruik25-8-2011 16:18:57

Bij Bakkerij Willems (Stw. op Gierle) maken ze ook enorm lekkere en prachtige bruidstaarten. Ik vind ze daar ook heel democratisch van prijs.

Succes ermee!

Groetjes,
Elke

Natalie
30-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 16:26:57

Hoi,

Stefanie: tof om dat te zeggen heb op de website gekeken en hebben ze idd heel leuke taarten.ik denk zelf om een een workshop te doen, ik en mijn dochtertje zijn dol op cupcake's maken.

Elke: zitten die zo meer richting blairon??

groetjes

Elke
19-5-2012
 Meld misbruik25-8-2011 16:30:14

@ Natalie,

Ja, die zitten vlakbij de Blairon. Op hun website staan ook enkele voorbeelden.

Groetjes!

Natalie
30-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 16:37:48

Elke,

juist gekeken op hun website ziet er inderdaad goed uit.
Den dat ik zaterdag eens langs ga om een afspraak te maken ,om te proeven en uit de verschillende keuze van kleuren en zo te kiezen.
Taart kiezen een zware opdracht !!!

groetjes

Elke
19-5-2012
 Meld misbruik25-8-2011 16:48:16

Dag Natalie,

Ik geef je het mailadres van Anke (de bakkersvrouw even door). Ik heb ook al met haar gemaild omdat ik nog twijfelde tussen een bruidstaart en een dessertenbuffet. Zij heeft dan verschillende keuzemogelijkheden gegeven waaronder een bruidstaart, een bruidstaart van cupcakes en kleinere dessertjes.
Zij heeft mij ook een doos vol proevertjes gegeven waarbij ook een stuk biscuit zat. En ik moet toegeven dat het enorm lekker was!

Deze informatie gaf Anke me over de bruidstaart:
De eerste mogelijkheid is natuurlijk een bruidstaart. Hierin kunnen wij vanalles maken vb biscuit met pudding en slagroom,met een chocoladecrème, een vanillecrème, een mokkacrème, een pralinécrème,... Je kan ook voor een chocoladebiscuit kiezen enz.
Je ziet hier kunnen we vanalles mee. Voor de afwerking wordt er veel met suikerfondant gewerkt. Zo kunnen wij een heuse bruistaart maken zoals je die ziet in vooral Engelse en Amerikaanse tv programma's.

Dit is haar mailadres: info@bakkerij-willems.be

Hou me maar op de hoogte hè.

Groetjes,

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...