Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

IJsstaart laten maken!

25-8-2011 15:04:14
Hallo Bruidjes,

Zijn er onder jullie mensen die een bruidsijstaart hebben laten maken?

Ik zoek een adres in 't Antwerpse.

Grtjes.

Fairytale Bride
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 746

Natalie
30-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 16:30:46

Hoi,

mmm lekker een ijstaart.
goed idee.

Ik volg deze topic ook mee..

groetjes

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik25-8-2011 18:37:48

Hey,

De ijstaart van van De Walle is super super lekker ijs!!

Echt om vingers en duimen van af te likken!!! Is wel behoorlijk prijzig, maar de smaak is echt top!

Het is de kanten van Temse, dus niet zover van Antwerpen!

Ik hoop hier ook een ijstaart te kunnen bestellen voor op ons feest, maar wij zitten met desserten buffet!

Zoen Ellen

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik25-8-2011 18:39:52

Dé ijsjesmaker van A'pen = Gelato Factory in de Verschansingstraat.

Ijs waar je nooit genoeg van kan krijgen. En hij maakt ook ijstaarten.
In de rand van A'pen heb je : Ijssalon de Kleine Linde in Zemst : mijn vriendin rijdt speciaal uit Leuven om naar daar om haar ijstaarten te halen
En aan de andere kant van a'pen heb je Mili Hoevezuivel in Lokeren die in de streek ook ontzettend gekend zijn voor hun ijstaarten.
De noordkant van A'pen ken ik er geen die ijstaarten doet.
njam njam

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik25-8-2011 19:49:59

Hey,

je moet zeker eens horen bij ijssalon paula in wommelgem..

Echt lekker ijs, vriendelijke mensen die open staan voor ideeën, en zeker niet duur.

Groetjes

Tabita

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik25-8-2011 19:56:29

bakkerij manus maakt ook ijs. SUPERGEWELDIG. wij hadden ooit een kerstman met kerstmis uit ijs met daarover chocola echt super mooi en kei lekker

ze maken ook traditionele huwelijkstaarten, weet wel niet of die in ijs kunnen maar er zijn vast wel opties

Fairytale Bride
8-6-2013
 Meld misbruik25-8-2011 19:59:48

Bedankt mensen, ik heb al een paar opgeslagen bij mijn favoriete, alles zal uiteraard in samenspraak gaan waar we ons diner hebben, mss dat ze zelf ook niet adresjes weten.

kijk er al zeker naar uit om te smullen van een lekkere bruidsijstaart!

Groetjes.

renske
12-8-2011
 Meld misbruik26-8-2011 11:10:25

de onze was van bouwel hoeveijs ik denk dat het ijsbieke noemde . zij werken samen met mijn kok/traiteur

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...