Terug naar overzicht
Wij hebben ons feest daar vastgelegd. Met aperitief/drinken (echt alles in behalve sterke drank zoals wisky) /eten/dessertbuffet zitten wij ongeveer aan 65 euro pp.Wij zijn op gesprek geweest en wij hadden een super gevoel. De kok (Johan) drukte ons er op dat het ons feest is en dat zij zich zullen plooien naar onze wensen.Alles suggesties zijn welkom bij hem.Ook van andere mensen hoorden wij dat het eten daar lekker is.Wij zijn er 1 keer geweest op trouwfeest en de bediening van drinken was echt heel snel (mijn vriend (toch een stevige drinker op feesten) kon niet bijhouden met drinken.Ik weet niet wanneer jullie zochten te trouwen, maar ik dacht dat het volgend jaar al redelijk vol zat.)Wat voor ons ook belangrijk was, was de tuin buiten, bij mooi weer kunnen we lekker buiten aperitieven.
Hey,Wij geven ons feest daar op 9 september 2011. Wij zijn gisteren nog op het laatste gesprek geweest. En ik heb er een super goed gevoel bij!Groetjes
Goeie zaal, zeer goed eten, goede bediening. Alleen heb ik onlangs wel horen vertellen dat ze 2 dj's promoten die op zich niet echt super zijn...dus opletten daarmee.