Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe overleden vader bij huwelijk betrekken

26-8-2011 15:27:11
Beste medebruidjes

Zondag hebben wij onze papa onverwacht moeten afgeven. Wij trouwen volgend jaar in mei, maar enkel voor de wet. Hoe kunnen wij toch even - op positieve wijze, het is niet de bedoeling dat er gesnotterd wordt - stilstaan bij mijn papa?

Elsie
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 959

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik26-8-2011 15:31:39

Veel sterkte in deze moeilijke dagen...dit moet onmenselijk hard zijn aangekomen...zeker als het onverwacht was! *knuffel*

Mssn een mooi tekstje voorlezen of een mooi liedje afspelen ter ere van je papa?

Tessa

Meld misbruik26-8-2011 15:56:00

Beste Elsie

Veel sterkte met je verlies. Een Nederlandse vrouw heeft daar een mooie blog over geschreven:

http://www.theperfectwedding.nl/blog/2011/07/betrek-ove...

Neem er zeker eens een kijkje, hopelijk kan je inspiratie opdoen om je vader bij het huwelijk te betrekken.

Groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik26-8-2011 16:15:51

Heel veel sterkte met jullie verlies!! Via de zoekfunctie hier op het forum kan je berichtjes teruglezen van mensen die dezelfde vraag hebben gesteld. Dikke knuffel XXXX

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik26-8-2011 17:56:33

Ook ik heb mijn papa veel te vroeg moeten afgeven. Wij gaan ons vake herdenken door balonnen los te laten en dan nog misschien een tekst op zijn favoriete muziek ofzo, we weten het nog niet zeker, enkel de balonnen zijn al beslist. In de viering zullen we hem ook zeker vermelden. Mijn bruidsboeket van het wettelijk huwelijk ga ik op zijn graf leggen. Als ik geboren ben heeft hij van mijn mama een ketting gekregen met daarop 'voor de liefste papa' deze ketting ga ik in mijn bruidsboeket verwerken.

Groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-8-2011 19:57:53

veel sterkte! inderdaad misschien tekstje en ballonnen oplaten of kaarsje aansteken in het begin van de plechtigheid als ere van u vader (stille getuige bij jullie huwelijk)

renske
12-8-2011
 Meld misbruik26-8-2011 21:56:54

heel veel sterkte ..
zoals hier boven vermeld een liedje of gedicht of een foto met kaars
ballonnen bij het buitekomen van kerk of stadhuis...

jurgen
12-5-2012
 Meld misbruik2-9-2011 20:26:16

wij herdenken mijn mama en onze grootouders in de kerk door het aansteken van een kaarsje terwijl het liedje "still with me" van natalia zal spelen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...