Terug naar overzicht
Veel sterkte in deze moeilijke dagen...dit moet onmenselijk hard zijn aangekomen...zeker als het onverwacht was! *knuffel*Mssn een mooi tekstje voorlezen of een mooi liedje afspelen ter ere van je papa?
Beste ElsieVeel sterkte met je verlies. Een Nederlandse vrouw heeft daar een mooie blog over geschreven:http://www.theperfectwedding.nl/blog/2011/07/betrek-ove... Neem er zeker eens een kijkje, hopelijk kan je inspiratie opdoen om je vader bij het huwelijk te betrekken.Groetjes
Heel veel sterkte met jullie verlies!! Via de zoekfunctie hier op het forum kan je berichtjes teruglezen van mensen die dezelfde vraag hebben gesteld. Dikke knuffel XXXX
Ook ik heb mijn papa veel te vroeg moeten afgeven. Wij gaan ons vake herdenken door balonnen los te laten en dan nog misschien een tekst op zijn favoriete muziek ofzo, we weten het nog niet zeker, enkel de balonnen zijn al beslist. In de viering zullen we hem ook zeker vermelden. Mijn bruidsboeket van het wettelijk huwelijk ga ik op zijn graf leggen. Als ik geboren ben heeft hij van mijn mama een ketting gekregen met daarop 'voor de liefste papa' deze ketting ga ik in mijn bruidsboeket verwerken.Groetjes
veel sterkte! inderdaad misschien tekstje en ballonnen oplaten of kaarsje aansteken in het begin van de plechtigheid als ere van u vader (stille getuige bij jullie huwelijk)
heel veel sterkte ..zoals hier boven vermeld een liedje of gedicht of een foto met kaars ballonnen bij het buitekomen van kerk of stadhuis...
wij herdenken mijn mama en onze grootouders in de kerk door het aansteken van een kaarsje terwijl het liedje "still with me" van natalia zal spelen