Terug naar overzicht
Normaal mag het niet, maar als je pastoor van goede wil is, maakt hij misschien een uitzondering.
ik heb al een huwelijksmis van kameraden van de hondenschool meegemaakt waar het wel mocht. :-)
ik ga da zeker 1 van de weke vragen aan mijne pastoor anders moet ik nog iets anders bedenke :p hihixje
Idd, vragen! Stel je ook de vraag of dat hondje zoveel drukte gewend is en oefen thuis al eens met die bolderkar! Bedenk ook een oplossing om je hondje terug naar huis te brengen: lassen jullie ergens een 'rustmoment' in? Of zal er iemand anders jullie hondje moeten wegbrengen?
hey veronique: daar heb ik al allemaal aan gedacht hoor! als het mag dan oefene we zeker veel in de bolderkar maar ze isheel braaf dus da zal wel geen prob zijn denk ik .... hoop ik hihi en ja dan moete we iemand hebbe da ons hondje bij ons komt hale en terug wegbrengt want in augustus is het NORMAAL GEZIEN goed weer en kan ze niet in de auto gezet worde hoor!!grtjes
Hoi Jill, wij hebben ook gewerkt met onze kleine meid als bruidshondje :) Zij bracht dan eigenlijk de ringen samen met één van de bruidsmeisjes. Ook zijn er foto's genomen met haar erbij. Wij hadden ook een dogsit die haar bracht van thuis naar gemeentehuis en daarna terug mee naar huis nam. Wij hebben ook eerst toestemming moeten vragen en gekregen. Het zal een beetje afhangen van de priester he :) eneuhm niet te veel van de reacties van mensen aantrekken als het gaat vanwege het feit dat jij je "hond" erbij wilt hebben want die ga je krijgen... Ons klein meisje moest er ook bij zijn!!!
hey an, tof he da je je meisje erbij kan betrekke! ik ga het 1 van de weke wel is vrage !! hihi groetjessss
Hey Jill,Onze hond is samen met onze dochter bruidsmeisje.Van de parochie mochten er geen dieren in de kerk, maar de pastoor heeft het toch goedgekeurd. Ik heb enkel de garantie moeten geven dat ze niet blaft. en dat doet ze bijna nooit dus "pjhuw" hebben we geluk. grtj