Terug naar overzicht
Beste Jill, Wij sturen alvast een vb van ons misboekjegrtjs Deborah , bjorn
Dag Deborah en BjornKunnen jullie dit ook naar mij doorsturen?e-mail: onzetrouw@hotmail.comAlvast bedankt!
En wil jullie pastoor het ook niet "te katholiek" ? want uiteindelijk beslist hij wat er in komt. Wij hadden ook die opvatting die jij had, maar hij heeft dan heel wat "bijverzonnen" tijdens de viering waardoor volgen zeer moeilijk werd en onze mis een half uur langer duurde. Hierdoor hadden we dus minder tijd voor de fotosessie. Dus let daar goed mee op!!!
@ kelly, deze wordt nog doorgemaildOnze priester heeft het boekje al eens overlezen en vind het een goed boekje, moesten nog enkele aanpassingen doen, maar deze zijn ondertussen gedaan, nu nog goedkeuiring krijgen van de eindversie van ons boekjegrtjs
Hallo allemaal,Ik ben DRINGEND op zoek naar voorbeelden van "hedendaagse" misboekjes. Van onze pastoor mogen we er zowat onze zin mee doen, maar ik weet gewoon niet hoe er aan te beginnen. Alle voorbeelden dus meer dan welkom op ibaes@hotmail.be.Alvast bedankt!
hey heeft er iemand voorbeelden van huwelijksvieringen? volgend jaar in mei trouwen wij en ik zou graag op vrije momenten er een beetje aan werken. alvast bedankt....aileentje2003@hotmail.com
alstublieft naar mij ook. Heb nog een beetje tijd maar ik will toch doll graag al eran beginnen.Michaela@webro.be
Naar mij mogen jullie dit ook altijd doorsturen want ik ben volop bezig met iets samen te stellen: jili.de.weyer@gmail.com
Naar mij mag er ook een modern boekje verstuurd worden hoor!Alvast bedankt en succes iedereen!Steffie.bogaert@rsvz-inasti.fgov.be
Ik zoek er ook nog alle hulp is welkom linske@gmail.comAlvast heel bedankt!Groetjes!
alle misboekjes zijn welkom, zodat ik enkel voorbeelden heb, want het is niet zo gemakkelijk om eraan te beginnen.anneliesvanlerberghe@hotmail.com
Hier zijn ze ook meer dan welkom vblauren@hotmail.com
Hallo,Het zou fijn zijn mocht je ze ook doorsturen naar mij.groetjes,sofie.devr@gmail.com
Zoals bij iedereen, hier ook voorbeelden van misboekjes van harte welkom....sarah-terweduwe@hotmail.comThanx