Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Check, check, check !

28-8-2011 11:05:53
Gisteren heb ik weer vogeltjes op ons 'to-do-lijstje' kunnen zetten.

Ons weekendje Rotterdam is super meegevallen wannnttt ...
De honeymoonshop heeft weer een kleedje verkocht!
En jawel, mijn droomkleedje! (Een ladybirdje, en geen Maggie Sottero uiteindelijk)
En ineens een suitekleedje voor mama! - die in tranen in uitgebarst als ze haar dochter in haar trouwjurk zag! -
Echt zo vriendelijk dat de verkoopsters daar waren! De honeymoonshop is een echte aanrader!

Ons ander vogeltje is de feestzaal.
En het leuke eraan is dat ik hier in mijn 'jongere jaartjes' uitging! :-)
Weer leuke herinneringetjes erbij!

En het andere vogeltje is mijn proef make-up!
Deze wordt gedaan door mijn vriendin dat ik al 22 jaar ken! Echt zo leuk om dit samen te doen :-)

Ik hoop dat de andere bruidjes ook al zo'n positieve dagen achter de rug hebben!
Met nog 313 dagen op de teller, zijn onze grootste voorbereidingen bijna achter de rug, I Love It !

Groetjes,
een super-blij bruidje to be!

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 517

natje
12-5-2012
 Meld misbruik28-8-2011 11:36:18

ik heb mijn kleed ook in de honeymoonshop gekocht en ik kan u maar alleen gelijk geven de sfeer de bediening alles is er gewoon af !! zo supervriendelijk enz
wanneer mag je terug gaan voor u eerste pas?
ga je terug naar rotterdam of naar antwerpen?

geniet nog van jullie voorbereidingen

vele groetjes

Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik28-8-2011 11:45:05

Leuk hé, om te kunnen afvinken :-)

Nog veel plezier!

Jill
10-8-2012
 Meld misbruik28-8-2011 15:35:26

eeey kim ! tof u hier terug te vinde want ik heb heeeeeeel lang me u ventje in de klas gezete! me de nick! doe hem de groete alvast en tof dat we hier same kunne aftelle naar onze grote dag!!
groetjes!!! Jill

kim
7-7-2012
 Meld misbruik28-8-2011 17:29:17

@ natje: ik ga verder in Antwerpen passen.. Maar in Rotterdam vonden ze dit spijtig :) heb hen beloofd zeker een fototje door te mailen. Ze gingen bellen voor de verdere pas. Spannend! @ Jill: oooh das echt wel leuk! Je hebt de groetjes terug!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik28-8-2011 20:42:47

Hey Kim,

Leuk om dat af te kunnen vinken hé, ik ben ook nog steeds helemaal in de wolken van mijn aankoop van gisteren!
Mag ik vragen welke Ladybird het geworden is (eventueel in een privéberichtje)? Ik heb namelijk ook zo eentje

Groetjes,
Lindsy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...