Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Idee gevraagd voor top 3 liedjes van gasten

28-8-2011 11:28:22
Hey bruidjes,
even een vraagje...

Wij willen een kaartje bij onze uitnodigingen steken met een top 3 van liedjes dat de gasten op ons feest willen horen.

Kent er iemand hier een leuk versje voor ?

Gewoon: schrijf hier je top 3 voor onze dj (ofzoiets) vond ik maar saai :D

Dit kaartje zullen ze ook aan de ingang moeten tonen, aangezien wij verplicht zijn om met security te werken.
Onze feestzaal is een fuifzaal in het centrum van ons dorpje.
Dus als er geen security aanwezig is, zit algauw gans Londerzeel op ons feest :D
En dat is zéker niet de bedoeling :-)

Dus iemand enig ideetje hoe dit kaartje aan te pakken, aub ?

Grtjs

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 656

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-8-2011 11:43:26

Breng dit kaartje naar de grote dag zeker mee,
want dit bewijst meteen je entree.
Ook is hier nog plaats voor jouw favoriete lied
dan vergeet de dj dit zeker niet!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik28-8-2011 17:22:22

Ooh super,bedankt veronique !

an
12-8-2011
 Meld misbruik28-8-2011 17:22:48

Het lijkt een goed idee maar is dit haalbaar denk je? Hangt een beetje af van het aantal gasten maar ik niet dat een dj al die kaartjes gaat bekijken en al die liedjes gaat draaien. Dan kan hij zijn dint niet doen en wordt de muziek ook direct minder goed. Is mijn opinie maar he :)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik28-8-2011 17:25:55

Onze dj is een goede vriend, dus hier en daar een nummer tussen mixen dat de gasten graag horen kan hij zeker. Daar heb ik alles behalve schrik voor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...