Terug naar overzicht
Hey Natasha,Het is inderdaad te goed om waar te zijn. Als uw gasten een bedrag schenken gaat er een deel naar het webbeheer en kosten.... Dus je krijgt niet het volledige bedrag. Wij vonden dit ook een leuk idee, enkel het stuk geld dat je kwijt bent vonden we niet tof :). Mijn vriend/verloofde gaat nu zelfs zo'n site maken. Kwestie dat we elke euro dat we krijgen, ook effectief krijgen! Linde
wel superleuk!Net even gecheckt op de website hoeveel je kwijt bent:Moet ik als trouwer betalen om een trouwlijst aan te leggen?Een trouwlijst is gratis. Alle bedragen die gasten storten worden zo snel mogelijk op jullie rekening gestort. Er wordt enkel een transactiekost van 4,5 % gevraagd om de bankkosten en de websitebeheer kosten te dekken.
Hallo,Mijn verloofde heeft zelf met Drupal een website gemaakt waarop alle info en de huwelijkslijst staat. Hij is er even mee bezig geweest, maar tis een prachtige site geworden... En je hebt dan geen "transactiekosten" of dergelijke die je moet afstaan ;-)groetjes,C
merci girls x
De site is inderdaad niet gratis, er wordt 4,5% voorzien aan transactiekost. Ik vind dit eerlijk gezegd zeer normaal, zeker als je weet dat online betaalsystemen zoals paypal en visa minsten 3% transactiekost vragen.
Céline en Linde, kunnen jullie de link naar jullie website hier plaatsen? Ik ben benieuwd om het eens te zien.
Hey, ik zou graag ook jullie website bekijken!!