Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rozenblaadjes!

28-8-2011 17:42:36
Hey bruidjes

Ik wil jullie deze site even meedelen, het is een webwinkel die uitsluitend bloemblaadjes (rozen, hortensia, delphinium) verkoopt in heel erg veel verschillende kleuren! Je kan kiezen tussen gevriesdroogde of geconserveerde blaadjes. Heel handig is de test service die je kan gebruiken, is volledig gratis (enkel de verzendkosten van 1,99 euro moet je betalen) en zo kan je zien hoe de blaadjes er in werkelijkheid uitzien! Wij hebben donderdag een testpakketje van gevriesdroogde rozenblaadjes aangevraagd en zijn superbenieuwd!

Aangezien ik absoluut geen papieren rozenblaadjes wou is deze site echt ideaal voor ons! Wijzelf zullen er gebruiken in organzazakjes die aan de genodigden van de ceremonie worden gegeven, er zullen er gestrooid worden op de witte loper en op de tafels tussen de kaarsjes gaan er ook liggen, toch handig dat je ze hier ook in grote hoeveelheden kan bestellen!

Als ik het testpakketje heb ontvangen zal ik zeker iets laten weten!

http://www.rozenblaadjeswinkel.be/

Groetjes

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1560

Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik28-8-2011 19:04:56

Ziet er in elk geval SUPER mooi uit! Laat zeker iets weten als je je proefpakket ontvangen hebt!

veerle
23-6-2012
 Meld misbruik28-8-2011 19:06:10

Bedankt voor de tip! Heb alvast ook zo'n proefpakket besteld. Wel handig hé!

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik28-8-2011 20:31:19

Zeer intressante tip!
Dank je wel!!

Koop jij zelf de organza-zakjes aan of kan je die ook via hun bestellen?
Want dat was me niet helemaal duidelijk.

Groetjes
sophie

isabel
14-7-2012
 Meld misbruik28-8-2011 20:33:31

Hey Lynn,

Goede tip ! Ziet er leuk uit.
Heb je ook een idee hoeveel blaadjes erin zitter per liter?

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik28-8-2011 20:59:41

Hey Sophie,

De organza zakjes gaan we via volgende site kopen: http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Organza-Zakjes-Wit...

Hey Isabel

Ik heb geen idee hoeveel er per liter inzitten, dat is het enige waar we hier ook over twijfelen, maar aan de foto's te zien zullen er dat toch wel een groot deel zijn hoor. Persoonlijk denk ik dat we de 8 liter doos gaan bestellen, dat moet wel voldoende zijn voor:
- strooien gangpad
- verdelen over 38 zakjes
- strooien op de tafels
- strooien rond de opstelling van de bruidstaart

Groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik28-8-2011 21:37:56

heej heb de site alvast opgeslagen bij mijn favorieten ... laat iets weten als je ze hebt e ! ik volg dit item verder op... bedankt voor de tip x

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik29-8-2011 7:29:58

Hoi,

is er een verschil tussen gevriesdroogde en geconserveerde rozenblaadjes?
Wat houdt het langst?
Kan je dat vb nu al bestellen als je pas trouwt in April? Of blijft dat niet goed?
Ik blijf het ook opvolgen!

Groetjes,

Sofie

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-8-2011 12:06:17

Ik vraag het mij ook af Sofie, wanneer je dat moet bestellen...
Blijft dat nog lang goed eens gevriesd of gedroogd? De geconserveerde zouden 'jarenlang' houdbaar zijn volgens de website...

En de hoeveelheid...ook moeilijk te schatten :-).
met 8 liter ga je zeker toekomen Lynn!

Ik denk dat ik ook eens zo een gratis pakketje ga bestellen, ben benieuwd!!

groetjes

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik29-8-2011 16:40:59

Hey Lynn
Bedankt voor de tip. Ik heb alvast ook een gratis proefpakket besteld!
@ Sofie: volgens de info op de website, geven de gevriesdroogde bloemenblaadjes geen kleur af itt de geconserveerde. Voor andere verschillen, check: http://www.rozenblaadjeswinkel.be/onsproduct

Groetjes
Caro

Nikki
26-5-2012
 Meld misbruik4-9-2011 17:31:43

weeet et iemand wat ze bedoelen met
de security code, die moet je ingeven om te kunnen
betalen. waar staat die ergens op je bankkaart?
bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...