Terug naar overzicht
Ziet er in elk geval SUPER mooi uit! Laat zeker iets weten als je je proefpakket ontvangen hebt!
Bedankt voor de tip! Heb alvast ook zo'n proefpakket besteld. Wel handig hé!
Zeer intressante tip!Dank je wel!!Koop jij zelf de organza-zakjes aan of kan je die ook via hun bestellen?Want dat was me niet helemaal duidelijk.Groetjessophie
Hey Lynn,Goede tip ! Ziet er leuk uit.Heb je ook een idee hoeveel blaadjes erin zitter per liter?
Hey Sophie,De organza zakjes gaan we via volgende site kopen: http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Organza-Zakjes-Wit... Hey IsabelIk heb geen idee hoeveel er per liter inzitten, dat is het enige waar we hier ook over twijfelen, maar aan de foto's te zien zullen er dat toch wel een groot deel zijn hoor. Persoonlijk denk ik dat we de 8 liter doos gaan bestellen, dat moet wel voldoende zijn voor:- strooien gangpad- verdelen over 38 zakjes- strooien op de tafels- strooien rond de opstelling van de bruidstaartGroetjes
heej heb de site alvast opgeslagen bij mijn favorieten ... laat iets weten als je ze hebt e ! ik volg dit item verder op... bedankt voor de tip x
Hoi,is er een verschil tussen gevriesdroogde en geconserveerde rozenblaadjes?Wat houdt het langst?Kan je dat vb nu al bestellen als je pas trouwt in April? Of blijft dat niet goed?Ik blijf het ook opvolgen!Groetjes,Sofie
Ik vraag het mij ook af Sofie, wanneer je dat moet bestellen...Blijft dat nog lang goed eens gevriesd of gedroogd? De geconserveerde zouden 'jarenlang' houdbaar zijn volgens de website...En de hoeveelheid...ook moeilijk te schatten :-).met 8 liter ga je zeker toekomen Lynn!Ik denk dat ik ook eens zo een gratis pakketje ga bestellen, ben benieuwd!!groetjes
Hey LynnBedankt voor de tip. Ik heb alvast ook een gratis proefpakket besteld!@ Sofie: volgens de info op de website, geven de gevriesdroogde bloemenblaadjes geen kleur af itt de geconserveerde. Voor andere verschillen, check: http://www.rozenblaadjeswinkel.be/onsproductGroetjes Caro
weeet et iemand wat ze bedoelen met de security code, die moet je ingeven om te kunnenbetalen. waar staat die ergens op je bankkaart?bedankt