Terug naar overzicht
Ik ga dit volgen, we trouwen al in dezelfde zaal, misschien kunnen we zelfs dezelfde kapster/visagiste gebruiken:)Een vriendin van mij heeft beide laten doen bij Lafayette op de Grote Markt te Dendermonde, maar ik ben gaan kijken en vond het nogal duur, bovendien was de vrouw niet echt overvriendelijk...Groetjes,Kristien
Looks of Versailles
chabelle uit ranst!www.chabelle.be
Ik had Hani Fé, zij is wel uit provincie Antwerpen maar wel héél héél héél goed :)
Dag Heidi,Ik heb gekozen voor Phantastique!http://www.phantastique.be/
Heidi,Ik heb Graciela geboekt die jou hierboven aangeschreven heeft. Het contact is alvast positief, maar voor ervaring zal je moeten wachten tot ergens in maart, waar ik de proef- make-up en kapsel zal doen.Groetjes,
phantastique is reeds bezet op onze dag :) de anderen zal ik zeker eens bekijken ! :)
en Kristien, dezelfde visagiste wordt moeilijk hé :p gezien we ze op dezelfde dag nodig hebben :) tenzij het een bureau is met vele medewerkers !
neee, ik ben in de war KRistien :) , je hebt gelijk 8-) :)
Jaja, zelfde zaal maar verschillende dag ;) Ik moet ook dringend DJ vastleggen, wie hebben jullie gekozen?
Wij hebben een DJ die we viavia kenden, DJ Benny www.discobar-the-magical-sound.be we hoorden al van vele vrienden dat hij goed draait, dus hebben we voor hem gekozen !
Okido, nog eentje erbij om te checken:)Bedankt voor de tip!
Ik ga m'n haar en make up laten door Michaël in Gavere...Een man met ervaring :)
Ik doe haar en make-up aan huis. groetjesAnnie