Terug naar overzicht
wij trouwen een klein weekje voor jullie en onze ringen zijn al besteld. Ze worden aan huis geleverd in maart 2012 :-).
amai tof!! hoelang duurt die bestelling normaal gezien dan ? xxxx
omdat t bij ons niet dringend is doen ze t chronologisch denk twee maand ofzo normaal, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen uiteraard.Ik raad het je zeker en vast wel aan om er zeker eens langs te gaan een zeer ruime keuze en echt super vriendelijk!groetjes x
wij hebben onze ringen eind oktober (2010) besteld en zijn eind april (2011) getrouwd. ze werken inderdaad in chronologische volgorde, nu bestellen, wil dus niet zeggen dat ze er direct aan beginnen.maar ik kan FDO zeker aanraden!groetjesJOyce
Hallo, Als jullie de ringen van jullie dromen hebben gevonden zou ik niet wachten en bestellen. Wij hebben onze ringen anderhalf jaar op voorhand besteld... dus te vroeg kan je eigenlijk niet zijn.GroetjesAnnelies
Wij trouwen in maart, en zijn zaterdag onze ringen gaan bestellen. Gewoon omdat het dan paste om te gaan, en binnen enkele maanden zou het niet meer zo makkelijk zijn omdat in de agenda te plannen.Wij mogen er om half februari normaal.
Hoi Jill, wij hebben onze ringen een kleine 9 maanden op voorhand besteld bij FDO en afgelopen weekend, exact twee weken voor onze trouw hebben ze de ringen bij ons thuis (in antwerpen) afgeleverd! En ze waren perfect! Echt prachtig! Het was zijn tripje meer dan waard! Heel vriendelijke mensen en een enorme keuze!! Misschien is 14 dagen op voorhand wel wat krap, wanneer de ringen toch niet zouden passen of als er toch nog iets verandert moet worden, maar daar hebben wij dus geen last van gehad!Ze werken de ringen af volgens de datum waarop je gaat trouwen, dus of je nu een jaar op voorhand of minder besteld, maakt volgens mij niet uit.