Terug naar overzicht
Ik ben benieuwd... :-)Als je wil mag je altijd een foto doormailen: jili.de.weyer@gmail.com
Ben ook benieuwd! Je mag altijd een foto sturen naar filipa.azevedo@gmail.com :-)
foto mag je ook eens doorsturen naar roosje104@hotmail.com :-)
Dat klinkt leuk! En vermits ik voor vanalles en nog wat nog extra inspiratie zoek, mag je ook mij een foto doorsturen, als je wil.wetrouwen@hotmail.be
Ja ik ben nu ook benieuwd hoor: Fieke_mieke01@hotmail.com
Ook benieuwd.Foto's mag je mailen naar valeke_21@msn.com Groetjes.Valérie
Mag ik het ook eens zien aub?calisjoke@hotmail.comBedankt :-)
Ik zou het ook wel graag willen zien als je het niet erg vindt?deborah.metten@hotmail.comNog veel succes ;-)
Mail maar door als je wilt :)chloeve@hotmail.com
Ben benieuwd :) carol_billiet@hotmail.com
Ik ben ontzettend benieuwd: jade.forever@hotmail.comleuk als eens alles meezit hé:-) je kunt terecht fier zijn op jezelf:-)
Zo mooi! Echt prachtig gedaan. Bedankt voor je mailtje!Hoe groot is je canvas eigenlijk? En voorzie je dan stiften in verschillende kleuren?Ik vind het tekstje echt super. Ook aanpasbaar voor in een boek. Ik heb het in ieder geval al opgeslagen. :-)
Katrien,graag gedaan, heb hier ook héél veel tips binnengekregen, dus kleine moeite om andere bruidjes gelukkig te maken en te helpen!ik geloof dat 't 60x80cm is, in de Club Center gehaaldmijn tekstje was in rood, en voorzie 4 stiften (alcoholstift fijn) in zwart, had nog textielstiften mee, maar was niet optimaal.kan je misschien wel aanraden als je dit ook zou doen, 'n mini mini canvas 3x3 cm als test te doen!