Terug naar overzicht
Hallo Niki,Mijn jurk van Miss Kelly is ook besteld bij Jagré te Antwerpen, ben razend benieuwd mag eind november een keer bellen om te horen of het binnen is en dan ga ik het meteen nog eens een keertje passen.De kwaliteit van de jurk lijkt mij allesinds goed, tis en blijft altijd vrij fragile een trouwjurk en was van plan deze ook op een pop te hangen.GRTJES
In sint niklaas in de reinaertgallerij verkopen ze deze jurken als ik mij niet vergis.De winkel noemt boutiquecouture.Ben ook nog aan het twijfelen of ik daar eens zou gaan kijken want het zijn prachtjurken die van Miss Kelly.groetjes
Die jurken van Miss Kelly zijn echt ni normaal, denk echt wel dat dat nu nét hetgene is wat ik wil! Natuurlijk ziet het er in de boekjes / op internet anders uit. Hartelijk dank!Groetjes
Hoi Niki,Ik wil ook zeker Miss Kelly passen...en zal hiervoor een afspraak maken bij Couture Ann te Aalst...5 oktober zal dat normaal zijn!groetjesSandra
Ik heb nu ondertussen ook een winkel gevonden in de reynaertgallerij te Sint-Niklaas (ietsje dichter tegen Temse in vergelijking met Aalst) maar het model dat ik graag wil passen hebben ze niet besteld :-( daar komt de collectie wel maar pas binnen december 2011... is dit te close met onze datum?Groetjes
Mijn jurk is van miss kelly, en idd die jurken zijn prachtig!Te doen van prijs en super mooi afgewerkt (en ze zitten echt comfi!)Zeker passen dus ;)