Terug naar overzicht
jij trouwt dus je moet vooral aandoen wat je zelf mooi vindt.Parelmoer is op safe spelen daar doe je nooit iets mis mee. ik wou iets zeer eenvoudigs maar toch speciaalVan sarah op deze site kreeg ik een gouden tip : Elke van Herck in Herentals.Ik ben vorige dinsdag bij haar geweest met foto's van mijn jurk, nog even getwijfeld tussen 2 verschillende genres maar dan toch voor een van beide gekozen. En vandaag was de ketting al klaar en toen ik 'm zag wist ik meteen : goed gekozen.Ze is PRACHTIG !Ze heeft ongeveer 1 week nodig om iets te maken en haar prijzen schommelen tussen de 150 en 200 euro heb ik de indruk, ik betaalde 149 euro voor mijn zilveren ketting, in de etalage hing er eentje van 179 euro. je kan oorbellen laten maken in dezelfde stijl en armbanden.ik ben in elk geval fan !
ik heb mijn juwelen (ketting en dezelfde oorbellen) gekocht bij de winkel waar mijn kleed vandaan komt. Was blij dat ik dat gedaan had want is toch gemakkelijker als je het kleed aanhebt om een beslissing te nemen. Er waren veel kettingen die wel mooi op zich waren maar die dan niet zo mooi matchten bij het kleed en het geheel.Mijn ketting was 85euro en de oorbellen rond de 50euro, er gaat wel van allebei sowieso nog 5% af... dus de gewone prijzen die je ergens voor iets deftigs ook zeker zou betalen...Dus een goeie tip misschien toch eens bij de bruidswinkel zelf kijken...
Hey,Ik had ook een bustierkleed. Bij mijn eerste pas had ik enkele kettinkjes mee die ik al had om te zien wat voor soort ketting er best bij paste en had ook al een ketting die ik heel mooi vond speciaal gekocht (gelukkig niet te duur). De ketting waarvan ik dacht dat hij er het mooiste bij ging passen, deed dit net niet.Persoonlijk denk ik dat een iets zwaardere ketting mooi is bij een bustierkleed dus ik zou voor de parelachtige ketting (op moderne manier) gaan.Maar zoals gezegd je kan best bij je eerste pas eens verschillende soorten kettingen bij je kleed aandoen.Groetjes,ilse
Ik heb enkele maanden geleden een super mooie armband van m'n verloofde gekregen. De armband was te lang, en er is een schakeltje tussenuit gehaald. Daar heb ik een ketting van laten maken. Toen wist ik "dit zijn de juwelen voor m'n trouw". Maar... het past totaaaaal niet bij m'n kleed. Ik denk zelfs dat ik enkel oorbelletjes ga indoen (pareltjes, nog van mijn grootmoeder gekregen) en verder niets.Ik zou dus vooral kijken naar wat er bij je kleed past. Gaat het allebei (dus zowel hetgeen jij mooi vindt, als hetgeen je tante mooi vindt) dan zou ik kiezen voor wat jij zelf het mooiste vindt. Jij trouwt, jij beslist. Je moet je die dag goed voelen, en achteraf geen spijt hebben van je keuze.Succes!
Ik ben zoals Brenda bij Elke Van Herck in Herentals langs geweest met een foto van mijn jurk en een idee. Heb haar voor de rest haar ding laten doen. Het is prachtig en tijdloos geworden.Ik kan het nog perfect later dragen en paste perfect bij mijn jurk.Commentaar van de aanwezigen was buitengewoon positief.
Hey!Toen ik mijn kleed ging passen had ik ook een ketting met hangertje aan.Ik heb ook een bustierkleedje en persoonlijk vond ik da ni echt passen.Dan zie ik liever een ketting zonder hangertje bij mijn kleedje.Maar das een persoonlijke mening hé!
Hoi allemaal, Bedankt voor de reacties. Eigenlijk ben ik wel superlaat voor juwelen aan het kijken (trouwen binnen een dikke twee weken). Maar ik denk toch voor de moderne parelversie te gaan. Straks eens gaan kijken bij ons in de buurt is er iemand die zo juwelen maakt. Merciekes!