Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aaaahhhhhhh een ramp

30-8-2011 20:10:14
Wij hadden gevraagd om de sleutel van de zaal donderdag avond of vrijdag rond de middag ten laatste te kunnen hebben voor alles gaan klaar te zetten en voor de traiteur Alles in orde tot vandaag Telefoon gehad rond 16u45 om te zeggen dat wij de sleutel zaterdag om 8uur konden hebben en dan pas in de zaal konden want de zaal was vrijdagavond ook bezet voor feest Ik lastig enzo van da kan ni en hoe kunnen wij dan alles klaar zetten en zorgen dat alles optijd klaar is en rond is Ik trouw in g-de voormiddag in het stadhuis en in de namiddag in de kerk Ik kwaad en ambetant Hebben ze ons de 2de zaal voorgesteld om te nemen Wij daar nog gaan naar kijken om 17u30 en dan maar toegezegd op deze En daar kunnen we donderdag avond de sleutel dan van gaan halen en kunnen we toch al beginnen En dan de volgende tegenslag Vandaag kwamen ze mijn proef make-up doen om 14u30 Heb om 15uur eens gebeld naar die persoon kreeg die ni vast En maar blijven bellen en een paar smsjes gestuurd maar geen reactie Om 17u30 ongeveer nog eens geprobeerd en eindelijk iemand da reageerde op mijn telefoontje Die was onze afspraak vergeten en kwam rond 18u30 dan Alle 18u30 komt ze thuis aan en om 18u40 was ze al terug weg Had ze al gedaan met mijn make-up Een ramp Zo slecht was ik in mijn heel leven nog niet gedaan Zo wil ik echt niet rondlopen of op foto staan Nu ander oplossing aan het zoeken en dat 3dagen voor mijn grote dag Vraag me af wat het volgende is

rina
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 708

An
25-5-2012
 Meld misbruik30-8-2011 20:32:21

Oeioeioei, kalm blijven is de boodschap denk ik ...
Ik heb voor mijn trouwdag Els Broux van Ateljee E in Lommel geboekt, ze staat ook op de site. Misschien daar eens proberen?

Succes!

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik30-8-2011 21:47:11

Nadia Mazzaccaro is echt een aanrader! Ze is van Berchem.
Check haar even op google voor haar gegevens ;-)

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 21:48:10

Ai, das minder.
Ik moet mijn zaal dag zelf ook doen, hebben pas om 8u30 de sleutel, maar was stressy 2 weken geleden, nu mensen aangesteld die dat gaan doen :)

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 21:48:50

Van waar ben je? Als het in de buurt van Sint - Katelijne - Waver is kan misschien mijn make-up artiest iets voor je betekenen.

Michaela
22-6-2012
 Meld misbruik2-9-2011 13:05:19

welke zaals hebben julie gehad? Ik ben ook op de zoek naar een zaal zonder traiteur om van alles zelf te doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...