Terug naar overzicht
Heyhey,Wij trouwen 01/09/2012 en kunnen dus morgen vieren dat het nog maar 1 jaartje is ;-). Wij zijn al sinds de zomer van 2010 aan het plannen, dus het mag nu echt snel beginnen gaan ;-).Wij hebben al:* feestzaal (Caipirinha Merelbeke)* fotograaf (photo4you Merchtem)* dj (familie)* ceremoniemeester (Marc Marchant Merelbeke)* ceremonievervoer* kerk* morgen gaan we de wet vastleggen (kan maar 1 jaar op voorhand)* b&b voor de huwelijksnacht* afspraken om trouwjurken te passen in oktoberVerder heb ik ook al een tekst samengesteld voor op de save-the-date kerstkaartjes, en de uitnodigingen en ook al een eerste versie van een misboekje gemaakt.Ik ben nu vollop op zoek naar iemand om mijn haar en make-up te verzorgen en we hebben ook al een idee voor de bedankjes (eveneens de winkelwagenmuntjes ;-)) en de uitnodigingen, maar daarvoor is het nog wat vroeg :-).Groetjes!
Wees maar zeker dat het zal voorbijvliegen!Ik was 2jaar en een half verloofd en dit weekend trouw ik al, ongelofelijk hoe snel de tijd gaat!Geniet van de voorbereidingen!Groetjes
Hoi Jamina,Wij trouwen op 07-09-12 (dus ongeveer weekje later als Evelien ;-) ).Bij ons ligt vast:- Gemeentehuis - Ceremonievervoer (trouwen niet voor de kerk, maar mocht er toch bij vonden we!!)- Feestzaal- Traiteur (onze zaal was vrij van traiteur dus zelf kunnen kiezen)- Decoratie feestzaal (via externe firma)- Kapper- Visagiste- Afspraken om trouwkleedjes te passen (5 oktober)In onderhandeling:- Fotograaf (aantal afspraken in september)- Licht en geluid + DJ (wacht eigenlijk gewoon op hun prijs)Nog afspraak maken voor bloemen (maar ik weet al bij wie dus enkel nog bellen en kiezen).En dan nog een aantal details, maar dat is voor volgend jaar: gastenboek, enveloppendoos, uitnodiging, bedankjes, enz...Geniet nog van de voorbereidingen!!groetjes
Hoi hoi,wij trouwen begin juli en het enige dat wij nog moeten regelen zijn:- fotograaf- kostuum bruidegom en suite- ballonnenBinnenkort hebben we een afspraak met het restaurant, de traiteur voor het avondfeest en mag ik men proefkapsel meemaken :-)Alles is ineens op een vrij vlotte manier gegaan.Das dus minder stress voor de laatste maanden ... (hopelijk haha)Succes nog en groetjes!
Hallo,Wij trouwen 06-07-2012 en wij hebben al de volgende dingen geregeld:- feestzaal ( Zandberghoeve)- DJ ( Disco Medley)- Make-up- Fotograaf ( kennis)- Afspraak kleed ( 2 november)- Kleren kindjes ( December)- Ringen (Maart)Heb een beetje het gevoel dat ik blijf trappelen nu! We geraken niet uit aan de openingsdans er is zoveel keuze hé! De gemeente mogen we maar 6 maanden op voorhand doen! Heb wel al staaltjes aangevraagd voor de uitnodigingen. Een mens weet soms niet waar eerst begonnen é!Nog veel succes met de voorbereidingen hé!Groetjes