Terug naar overzicht
haha, zelfde verhaal hier! twee pogingen door de kapper, niet mooi (ook al bleef kapper zeggen dat het prachtig was), en nu doe ik het zelf (ook met hulp van mijn zussie). eerste keer kwam alles ook los, maar als ik op mijn nat haar een goeie lading mousse doe, droog en nadien, als alles op zijn plaats ligt, met lak erover, blijft alles goed hangen en zitten... misschien zo eens proberen
Een vriendin van mij had geen afspraak met de kapper maar is naar Kreatos gegaan. Ik vond het wel een beetje 'spannend'... Ze was wel op voorhand langs geweest en had afgesproken dat ze wat vroeger mocht komen. Haar haren waren echt prachtig!
Ikzelf ben voor mijn kapsel naar promode in oudenaarde gegaan in de kattenstraat. De eerste keer was mijn proefkapsel al super maar misschien niet helemaal mij. Maar voor de trouw voor de wet en de trouw voor de kerk heb ik paar aanpassingen gezegd en het was prachtig. Iedereen vond mijn haar super mooi gedaan en paste ook helemaal bij mezelf. Ik vind deze kapper in ieder geval een echte aanrader. Is ook een super vriendelijke kapper!Hopelijk ben je hier iets mee...groetjesen nog veel succes!
Het is belangrijk dat wanneer je je haar opsteekt je schuivertjes hebt die niet glad maar ruw zijn. net als of ze afgewerkt zijn met zand. Hierdoor blijven deze beter zitten. Nog een aanrader is om je haar ten laatste de morgen voor je grote dag te wassen. Hoe vettiger hoe prettiger, het klinkt raar, maar zo blijft je haar wel het beste zitten.En inderdaad heel veel lak gebruiken.
Bedankt voor de tips,Vanavond doe ik boodschappen en op mijn lijstje staat alvast ruwe schuivertjes en mousse, lak had ik al gekocht. Dit weekend nog eens proberen en als dit niet lukt kan ik nog eens bij een kreatos binnen springen (alhoewel ik over hen alleen slechte indrukken hoor, maar het is wel gewoon opsteken en niet knippen) en ik zal zeker eens luisteren bij pro-mode (is wel toch zo'n 17km dus niet dirrect mijn voorkeur)