Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op 24/09/2011 en zijn dan ook 10 jaar samen, wle nog geen kindjes. :-)Wij geven een cadeau aan onze getuigen onder de vorm van een zelfgemaakte bon, waarin staat dat die geldig is voor een etentje met verrassing (oorbellen voor mijn getuige en een bon van een interieurwinkel - hij heeft een huis gekocht en verhuist in oktober - voor de getuige van mijn verloofde). We geven de bon af op de trouw zelf en dan hebben we na de trouw nog tijd om de cadeaus te gaan kopen en een datum af te spreken voor een etentje.Ik ga dit topic wel volgen, want ben nog op zoek naar cadeaus voor onze ouders en enkele vrijwilligers die komen helpen.Groetjes
ahaha hier nog eentje op 24-9-2011!!!wij geven voor onze getuigen een olielamp in glas (hadden dat ook gedaan met de geboorte van ons kleintje) met een foto van ons erop met bedankt voor om getuige te zijn, of iets in die zin!
Hey Sofie Wat dacht je van een handgemaakte zeepjesset, met daar jullie namen verwerkt en jullie trouwdatum? Daar kan ik je alvast mee helpen.GroetjesJessica
Severine: Waar vind je die olielampjes?