Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemblaadjes vervolg!

1-9-2011 20:39:06
Hey

Zoals beloofd even een verslag van de ondertussen geleverde bloemblaadjes! Ik had zelf de gevriesdroogde exemplaren besteld en ik moet zeggen dat ik een beetje ontgoocheld ben in de bloemblaadjes zelf, gevriesdroogde blaadjes zijn echt niet geschikt om te gooien bij een bruiloft, ze zijn echt heel erg breekbaar, voor de rest zijn ze echt heel mooi. Ik denk dus beter dat we de gewone geconserveerde blaadjes bestellen en dan hopen dat ze niet teveel afgaan ...

Toch een zeer goede website, met duidelijke informatie, er staat duidelijk op dat gevriesdroogde blaadjes breekbaar zijn, ik heb het risico genomen en had het beter niet gedaan!

Groetjes

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 827

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik2-9-2011 10:11:50

Wij zijn gewoon voor echte verse blaadjes gegaan. De bloemenzaak heeft deze de morgend van ons huwleijk van de steeltjes gedaan en in onze zakjes gestoken (zoda elke aanwezige een zakje kreeg).

Goedkoper en mooier om te gooien dan gevriesdroogde of geconserveerde blaadjes.

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik2-9-2011 10:36:39

Tijdens de valentijnsperiode vind je stoffen bloemblaadjes in de Hema en in andere winkels. Ik vermoed dan dat deze ook wel op internet te vinden zijn. Ze zijn goedkoop, gaan niet af en zien er eigenlijk best echt uit.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik2-9-2011 10:53:31

@peter

Meestal zijn niet-bio-afbreekbare producten niet toegelaten om te gooien aan de kerk of het gemeentehuis.

Best rekening mee houden want soms zijn bewerkte blaadjes ook niet bio-afbreekbaar.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik2-9-2011 12:13:30

Ik heb de gevriesdroogde rozenblaadjes gisteren ook ontvangen. Ik heb wel nog geen tijd gehad om er eens deftig aan te voelen Dat is voor dit weekend! Jammer als ze zo snel breken....
@ Evelien: Zijn verse blaadjes inderdaad goedkoper?

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik2-9-2011 14:06:00

Wij hebben het vergeleken samen met de bloemenzaak(waren heel behulpzaam). Zij lieten de keuze uit goedkope kleine roosjes op korte stengel of grote rozen met grotere blaadjes maar die zouden iets duurder zijn per stuk. Ze hebben daar van elk van de bloemen de blaadjes er eens afgehaald en van de grote knoppen had je bijna 2x zoveel blaadjes in volume.

Aangezien we voor de kleine roosjes meer bloemen nodig hadden voor dezelfde hoeveelheid zijn we voor de grote rozen gegaan. Voor 50 zakjes met ongeveer 1à2 handjes bloemblaadjes hebben wij 25 of 30 EUR betaald en ze hebben ze voor die prijs in zakjes gedaan en in mandjes aan de kerk gezet zodat wij er niet meer moesten naar kijken.

Bij mijn zoektocht naar gevriesdroogde blaadjes kwam ik op een pak hogere prijzen uit.

Loop eventueel even langs bij de bloemenzaak waar je je bruidsboeket zou bestellen. Als je dat besteld willen ze zeker ook helpen met info over bloemblaadjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...