Terug naar overzicht
hallo, ben ik weer met een vraag , we zijn begonnen voor de tekst voor de uitnodigen maar ik raak er maar niet uit moet ik nou op de kaartje zetten u bent uitgenodigd voor de receptie en voor de mensen die er bij zijn een kaart je er loos bij doen met u bent ook uitgenodigd voor de trouw en feest ik weet het niet meer, zal de tekst er bij zetten wat we tot nu toe hebben \
Toen het begon.
Waren we ver uit elkaar.
Een toetsenbord hier,
Een beeldscherm daar.
Al snel wisten wij,
Dit is niet voor even.
Dus hebben wij besloten.
Elkaar ons ja woord te geven
Wij trouwen op 6 juli 2012 om 15.00 uur..
In de hof te Zande kerk te Kloosterzande.
Wij nodigen u graag uit op onze receptie vanaf 19.00 tot 20.00 uur
Wij zitten ruimschoots in onze spullen, en hebben liever iets om ons spaarvarken mee te kunnen vullen...
sorry bedoelde een kaartje er bij doen voor mensen die uitgenodigd zijn voor een feest en trouw
Hejj.. Wij gaan gewoon 2 soorten maken ééntje voor de mensen die naar de receptie komen en ééntje voor de mensen die naar beide mogen komen.. dat vindt ik mss het makkelijkste dan staat alles gewoon op het kaartje in plaats van dat losse kaartje wie weet smijten ze dat kleine kaartje dan aan de kant en weten ze niet meer hoe en wat.. wij zetten:U bent vanharte welkom op de receptie die begint omstreeks u en eindigt om uU bent vanharte welkom op de receptie en het avondfeest die begint omstreeks u die uitnodigingen die tekst is allemaal nog nie zo simpel é groetjes jamie x
hallo jamieja het valt echt niet mee idd maar het komt wel goed maar we moeten pas in december na de drukker terug wist niet dat het zo veel geregel is maar goed we hebben nog 308 dagen te gaan dus we hebben nog wel even. mvg francis
Ik zou eerder voor verschillende versies van de uitnodiging gaan... Is niet per se duurder dan de losse kaartjes en dan heeft iedereen het gevoel dat de uitnodiging speciaal voor hen gedrukt is ;)
Hallo,Wij hadden 2 uitnodigingen, eentje voor de receptie en eentje voor het avondfeest. GroetjesAnnelies
bedankt voor jullie berichten denk dat we hier wel wat aan hebben al vast bedankt francis
Hey, Wij hebben hiervoor gekozen voor een ontwerp waar een grote kaart in past voor de algemene aankondiging en er kon ook een klein kaartje in waarop dan stond wanneer ze uitgenodigd waren. Bij dergelijke uitnodiging was er ook geen meerprijs om 2 verschillende kleine kaartjes te drukken. Misschien is dat een idee?groetjessofie