Terug naar overzicht
Hey Lynn, zoals je weet komt mijn droomjurk van JPC te Antwerpen. Bij mij waren ze heel vriendelijk tegen mij maar ook tegen mijn moeder. Wat in mijn inziens belangrijk is. Stoel voor de mama; glaasje bubbels..Ik werd ontvangen door de eigenares zelf, en de eerste vraag dat ze stelde was in welke stijl zoek je. Heb dan uitgelegd wat ik wou , wanneer mijn huwelijk plaatsvond.Ze heeft dan enkele kasten opgengedaan en een paar laten zien, wat zij dacht dat in die stijl leunde. Plus bij de bewuste jurk heeft ze expliciet gezegd het is anders maar ik zou deze toch passen. Enfin met die basis zijn we dan richting pashokje vertrokken- die zeer ruim zijn. Bij iedere jurk die ik paste vroeg ze wat vind je mooi ,wat vind je er niet mooi aan. Plus ze zei zelf haar mening ook hoor! Op basis van die feedback ging ze altijd maar bijhalen.Met het gevolg dat ik de andere jurk redelijk laat heb gepast. Zelfs toen ik het eigenlijk al wel wist, is ze speciaal nog totaal andere jurken gaan halen zodat ik 100% overtuigd mijn beslssing kon nemen. Bovendien laat ze je ook soms alleen zodat je rustig kunt overleggen met de mama.Merken die ik heb aangehad ging van Rosa Clara, La sposa;Nicole, zelfs Ian Stuart ( voor de fun; hadden ze geen problemen mee) tot Pronovias.Voor mij een absolute aanrader!Ik weet dat Emily hier van het forum ook een JPC klant is.
Hey Lynn,Mijn kapster en haar zus zijn onlangs op dezelfde dag getrouwd en hebben hun jurken ook bij JPC gekocht. Ik weet niet welk merk het was - maar het waren wel prachtige jurken (beetje de stijl van de nieuwe collectie Maggie Sottero - bustiertop met nogal brede rok in verschillende lagen).Ze mochten alles passen zei ze en de mensen van de winkel waren heel vriendelijk!groetjesSandra
Hey Lynn,ik heb ook mijn kleed bij JPC gehaald. Ik was echt super tevreden van hun service, en kan alles bevestigen wat Sarah hierboven vertelt.Ik ben zelfs 's middags rustig iets gaan eten met mijn mama, omdat ik nog twijfelde tussen twee jurken, en ben in de namiddag opnieuw terug geweest. Opnieuw de twee overblijvers gepast en uiteindelijk de keuze gemaakt. In totaal heb ik mijn jurk op die ene dag misschien wel 8 keer gepast.. Veel plezier!
waar kan ik deze winkel vinden ? en zijn ze prijselijk ?dank u