Terug naar overzicht
Jawel, hoor! Je kan altijd de huidige collectie en de collectie van het jaar ervoor nog krijgen. ;-)
Hey Bianca,Ik heb dit ook...met andere collecties oa Maggie Sottero - vind in de collectie van vorig jaar ook veel moois!Ik ga 5 oktober passen en ik denk wel dat de collecties 2011 er dan ook nog hangen (misschien niet meer alle modellen).Ik vind de collecties van 2012 van vele merken nogal bombastisch...Succes met je zoektocht naar dé dress!!groetjes
ik had ook zoiets gehoord toen ik ging passen. Het was dit voorjaar, en toen zei de mevrouw me dat de nieuwe collectie binnenkwam in oktober/november, maar dat het kleedje dat ik toen had 'gekozen' er nog wel zou inzitten omdat kleedjes steeds 2 jaar in de collectie blijven.Ik was toen helemaal weg van 'frisol' van pronovias, maar heb ondertussen (zie mijn bericht van deze namiddag) een andere droomjurk gevonden die iets meer binnen mijn budget past.
Ik denk ook wel dat de keuze van vorig jaar nog groot genoeg zal zijn want als ik de nieuwe collectie bekijk van Marylise,zie ik toch redelijk wat kleedjes van vorig jaar terugkomen.
Tis inderdaad bij deze merken mogelijk om kleedjes van vorige collecties te bestellen.Ik heb mijn jurk ( La Sposa) bij Konings in Nederland gehaald , en ben er heel tevrede over.Als je een specifieke jurk gezien hebt op internet, bel je hen gewoon , en als ze hem niet hebben, bestellen ze hem gewoon voor je ( zonder aankoopverplichting).Groetjes,
BruidjesBedankt voor jullie reacties! Is toch wel een gerusstelling.