Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje over bedanking ouders

7-9-2011 21:59:52
we staan op twijfel... wij hadden eerst in gedachten om onze ouders een passe partout te schenken met onze huwelijksfoto, maar mijn vraag is nu; kan er nog een boeketje bloemen bij of is dit teveel? of wat geef je meestal aan de ouders? uiteindelijk hebben ze toch jaren voor ons gezorgd ook hé?

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 885

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik7-9-2011 23:06:27

Hejj

wij geven aan onze ouders/grootouders een spiegel in een hartvorm waarop we een tekstje laten graveren..
wij zullen enkel dit spiegeltje geven.. het mag ook niet TE overweldigend zijn dat je daar afkomt met verschillende geschenken.. het is natuurlijk jullie keuze wat je wilt geven hé .. maar een geschenk vinden voor de ouders amai das niet makkelijk

groetjes jamie x

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik7-9-2011 23:31:12

Hoi

Wij geven een lantaarn met een kaars in. In één van de venstertjes van de lantaarn hebben we een mooi tekstje laten graveren.

Groetjes
Katrien

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik8-9-2011 9:11:56

Een foto van ons geven we kado met de feestdagen. Dan hebben we nog tijd genoeg om de perfecte foto te kiezen :)

Van klassieke spiegeltjes enzo houden wij niet, en onze ouders ook niet echt. Maar das kwestie van smaak natuurlijk.

Voor onze ouders hebben wij een verrassingmandje gemaakt met allerlei leuke dingen in.
Zo zit er bvb een viva-box ontbijt aan huis, een fles martini champagne, een doos merci-chocolaatjes...en nog vanalles in.

Dat zullen wij op het avondfeest afgeven om hen te bedanken.

Succes met het vinden van de perfecte kado!

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik8-9-2011 9:52:48

Hoi Severine,

Wij gaan tijdens de mis al een dankwoordje geven aan de ouders.
De mama's krijgen dan een bloemetje en de papa's een fles drank.

Op het avondfeest gaan wij een reischeque geven voor een citytrip of al een weekendje vastleggen. Mijn toekomstige man (whiiiiiiii) zijn mama geeft al zoveel jaar engelse les in school, maar ze is nog nooit in London geweest.

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-9-2011 9:56:02

op de avond zelf zullen we aan alle ouders het zelfste geven (wat weet ik nog niet precies geen bloemen want kben bang dat tegen eind van de avond nie veerl meer van over is en das zo jammer) aan mijn pa en stiefmoeder geef wij nog een bruchcadeaubon maar die wordt de dag erna afgegeven (zij helpen ons enorm qua organisatie en budget) als dank wij doen dit niet op het feest want mijn schoonouders kunnen er ook niet aandoen dat zij financieel en zo niet kunnen helpen en ik vind het anders zo affronterend

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik9-9-2011 19:01:40

Wij zijn ook opzoek naar een toffe bedanking voor de ouders. We willen aan allemaal 3Xdus dezelfde cadeau geven ( mijn ouders zijn gescheiden). Mijn eerste idee was een foto van ons vergroot, maar aangezien mijn schoonbroer en zus dat niet gedaan hebben kunnen we dat denk ik niet maken. Het zou nogal raar zijn dat onze ouders een foto hebben hangen van ons en niet van hen...
De lantaarn met kaars in vind ik nog een tof idee, waar hebben jullie dat gevonden?
Als er nog toffe ideetjes zijn, ze zijn altijd welkom!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...