Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis, fly & drive

8-9-2011 10:29:32
Hoi allemaal

We hebben al enkele mooie reizen gedaan maar steeds zon zee strand... zo zijn we naar Cuba & dominicaanse geweest, en de europese hete landen :-)

Nu zouden we graag eens iets totaal anders doen als huwelijksreis, alhowel ik hier vaak hoor, huwelijksreis moet relax zijn, wil ik het omgekeerde, ik wil dingen gaan bezoeken, genieten, rondrijden...

Maar weet niet goed hoe ik moet beginnen, waar boeken, waar heen?
Stippelen we de route zelf uit of doet een reisbureau dit...

Spanje - Andalusie zien we zeker zitten, veel positieve dingen van gehoord...
Italie - Gardameer horen we ook alleen positief over

Wie heeft ervaring? of wil het zelfde? laat maar weten, want ben zooo benieuwd en wil zo graag al een idee van de reis...

Ook zou het een beetje low budget moeten zijn, en moet er een kleintje van 2,5 jaar meekunnen...

Groetjes!!

jamina
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 959

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-9-2011 10:55:55

hoi

De Griekse eilanden? Niet zo ver, mooi weer, volgens mij haalbaar met een kleintje en perfect zelf te organiseren!
Hebben we vorig jaar gedaan (daar heeft mijn man me ten huwelijk gevraagd :-)) en echt wel een aanrader!
Andalusie is ook zeker de moeite. Hier heerst het beste klimaat van Europa en vinden we ook een prachtige streek. (reisje staat binnen 2 weken op onze planning en hebben we een aantal jaar geleden ook al es gedaan)

Europa kan je volgens mij perfect zelf uitstippelen, desnoods moet je eens horen bij Riksja (een online touroperator), zij bieden ook wel leuke rondreizen aan.

groetjes en veel plezier!
Joyce

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik8-9-2011 11:34:20

wat ik altijd doe is mijn reis zelf proberen plannen (in europa moet dat zeker te doen zijn volgens mij)
voor tips van welke plaatsen het interessantste zijn kan je altijd de plaatsen bekijken die georganiseerde reizen bezoeken, zo weet je de belangrijkste plekjes.

En voor italië of Spanje kan je altijd het vliegtuig achterwege gaan en met je eigen wagen rijden. Zo haal je de prijs naar beneden. Je moet dan uiteraard de heen en terugreis als een stuk van de vakantie zien, en maar een 700km per dag of zo rijden en onderweg ook dingen bezoeken of doen.

Wij gaan wegens budget-redenen een 2tal weken naar het huisje van mijn ouders in Zuid-Frankrijk.

Céline
19-8-2012
 Meld misbruik8-9-2011 11:35:41

Wij hebben vorig jaar een fly en drive gedaan door Marokko..

Niet de platgelopen toeristen stranden, maar wel de woestijn in..
Vlucht en auto geboekt via internet, de trotter gepakt en uitgestippeld.
Wij hadden de meeste hotels op voorhand via bookings.com geboekt, en hadden échte pareltjes van hotels voor een héél schappelijke prijs.
Als je kindje tegen rijden kan moet dat zeker te doen zijn...
Zo kan je ook wat "strandvakantie" en touren combineren.
Als je meer wil weten.. vertongenceline@hotmail.com

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik8-9-2011 11:35:43

Ik heb eens een fly&drive in sicilië gedaan, echt een aanrader! was in juni, dus niet te druk en heel goed te doen om de dag zelf iets te boeken voor 's nachts. was een weekje, en dat was eigenlijk een beetje kort om gans sicilië te doen.
groetjes!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik8-9-2011 11:40:56

Amaai bedankt iedereen!!
ik ga alles is bekijken en bespreken met het ventje :-)
riksja had ik ook bezien en leek al super fijn!!
Ik ben eigenlijk een beetje opgelucht dat er nog mensen zijn die alles zelf uitstippelen, dan zou dit voor ons ook moeten te doen zijn :-) alhoewel ik hier helemaal geen aanleg voor heb :-(

Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 11:51:52

Het Gardameer is echt een heel mooie en leuke plek om naartoe te gaan. Ga daar al bijna heel mijn leven en ik ben er nog altijd even verliefd op! Dit was dan ook de perfecte plek om mij ten huwelijk te vragen :D Als je graag wat meer info wil, laat maar weten!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-9-2011 12:01:54

Jamina, eens kijken naar de caractère reizen (www.caractere.be) - ben ik heel content van!

julie
23-6-2012
 Meld misbruik8-9-2011 13:24:39

Hey Jamina,

Ik werk op een reisbureau Connections en wij bieden heel veel fly&drive vakanties aan. Wij kunnen perfect werken volgens je budget. Ikzelf heb deze zomer Andalusië gedaan, was echt super! Gardameer heeft een vriendin van mij gedaan en zij was ook vol lof hierover. Als je vrijblijvend enkele informatie wilt mag je mij eens gerust een mailtje sturen.
julie.exelmans@connections.be

Grtjs

tinneke
13-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 9:35:45

Hey!

Wij zijn nu niet de meeste typische reizigers (dit jaar met de fiets naar Monaco geweest en terug, 2500 km op een maand met alle bagage op de fiets...). Dus ook als huwelijksreis wil ik absoluut niet een hele week aan een zwembad liggen, ik krijg de kriebels als ik er nog maar aan denk...
Omdat we Frankrijk zo mooi vonden, zeker de minder bekende, minder toeristische stukjes, gaan we weer naar Frankrijk. Dit keer wel met de auto. 30 dagen, elke dag een andere stad, en met de tent uiteraard. We willen ook zoveel mogelijk zien en dingen bezoeken maar anderzijds ook genieten van de rust en het avontuur, zo zullen we regelmatig wildkamperen in een bos, altijd plezier verzekerd!
Het is eens iets anders maar zeker de moeite waard!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums