Terug naar overzicht
wij zijn ook nog naar kasteel dieptensteyn geweest ( via jmcatering) dat is in willebroekik vond dat super mooi, spijtig wel dat het aparte kamertjes zijn wel met doorlopende deurenen geloof mij vrij, wij hebben er ook zooooooveeel gedaan ik werd er gek van en dan plots vind je DE zaal
Hey Sara, Bedankt voor je reactie!Voor welke zaal hebben jullie uiteindelijk gekozen als ik zo nieuwsgierig mag zijn :-)
Wij gaan voor zaal Horta, gewoon omdat we er helemaal verliefd op waren geworden. Onze tweede keuze was zaal hortensiahoeve, maar die zijn vind ik duur voor wat wij wilden.wij zijn van antwerpen, ik kan je nog wel een lijstje geven hoor ;-)
@ Sara: Het lijstje mag je altijd doormalen naar julie.exelmans@connections.be :-)alvast bedankt
@ Sara: Kasteel Diepensteyn is in Steenhuffel, een deelgemeente van Londerzeel ;) @ Julie: Wij deden ons huwelijksfeest in Salons Magnus in Antwerpen Berchem. Héél mooie zaal, op hun site staan ook veel foto'tjes!
Ons feest was in 't Lepeltje in Duffel. De 3 rivieren vind ik van buiten mooi (en de directe omgeving ook), maar binnen ben ik nooit geweest.
@ Sara: wij hebben ook gaan horen voor het Kasteel Diepensteyn en zijn er zelfs langs geweest n voor een trouw moet je heel het kasteel huren. En die vraagprijs vonden wij er wel over. Er is niets gezegd over verschillende zalen.@ Julie: wij doen ons feest in Molenhuis te Vremde. Precies een beetje een oude hoeve van uitzicht. Is heel mooi en heeft een tuin, niet al te groot ma groot genoeg om buiten te eten smiddags en enkele familiefoto's te trekken.
@ Sara: had u bericht precies mis begrepen. Sorry hoor. Dacht dat je zei dat je zaal horta had in het kasteel diepensteyn.
@ Britt: Molenhuis en Park West was onze top 2, spijtig genoeg alle 2 niet meer vrij :-(
Ahja je trouwt blijkbaar dezelfde dag als ons zie ik juist:)