Terug naar overzicht
wij hadden een Amerikaanse postbus als gastenboek, en postkaartjes die de mensen moesten beschrijven en posten...Je kan bijvoorbeels kaartjes nemen van Amerikaans steden....Geld hebben we ook niet in de postbus gestoken, die doos stond bij ons, en het gastenboek stond wat verder. Laat maar een berichtje moest je geinteresseerd zijn in de bus!
Misschien een doos versierd met de Amerikaanse vlag als enveloppendoos?
als gastenboek werken met postkaarten is idd leuk.Je kan de foto'kant van de postkaart dan inkleden met typische foto's van amerika of er jullie namen opschrijven op de bergen, zoals de "hollywood" letters tegen de heuvel van hollywood staan, begrijp je wat ik bedoel? :p enfin... mss is dat met wat photoshoppen wel mogelijk !De postbus kan je toch perfect afsluiten dat niemand eraan kan? Door lijm te gebruiken aan alle hoeken en kantjes. als je secondelijm ofzo gebruikt zie je er helemaal niets van, en om dan de dag nadien zelf je postbus te openen zorg je voor een klein zaagje ofzo?
Enveloppendoos bekleden met een motief van de amerikaanse vlag.Je kan je door dichtkleven. Wij hebben er een mooie strik rond gedaan in onze themakleur (beige hart met paarse strik rond en het was prachtig). na de receptie konden we dan alle kaartjes eruit halen en terug dichtbinden. De kaartjes gingen in een dichtgekleegde (onscheurbare) omslag en in de safe van de feestzaal.In fotoboeken kan je meestal schrijven met van die stiftjes waarmee je ook op cd's enzo kan schrijven.
@Heidi : das wa moeilijk hé, daar zit geen gleuf in ! Dan kan er ook niks ingeraken als je ze toekleeft :-) En ben nu ni van plan om die postbus te ruineren door daar wel een gleuf in te maken :-)@ Evelien: dan zal ik maar zo'n stiftjes in huis halen :-) Een gastenboek met foto's in toont toch altijd leuker om nadien in te bladeren vind ik he :-) Thx voor de tip! :-)
De brievenbus op een kier openzetten en zo vastmaken? Mss is dat nog een optie? :)
Heb ondertussen al slechte reacties gehad over tutje en kik dus we gaan voor iets anders :)
Over tutje en kik? dat is een uitdrikking die ik niet ken :)
@Heidi: ja ben dit met een ander bericht over een enveloppedoos aan het verwarren... en dat ging dus degelijk over Tutje en Kiki :) En daar had ik slechte commentaar over gehoord.De Amerikaanse postbus, daar zullen we nog wel een alternatief voor zoeken want op een kier zetten en dan vastmaken, weet niet of ik zo handig ben :-)
Ja hier ook ontevredenheid over de enveloppendoos van tutje en kiki, vooral de verfkwaliteit, de slotjes en stickers ipv verf,ik heb ze via FB gevonden en post eerstdaags mijn ontevredenheid om andere te waarschuwen, groeten jean uit Gent (ps trouwdag komt eraan....en het zal met een andere enveloppendoos zijn !)http://www.facebook.com/profile.php?id=1570667319 Succes in je zoektocht, ik maak ze deze keer zelf !