Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

9-9-2011 15:38:01
Hello,

Wat doen de meeste van jullie? Uitnodigingen bestellen via de drukker of op het internet?
Iemand suggesties? Regio Antwerpen :-)

Grtjs

julie
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1123

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik9-9-2011 15:45:05

Hey Julie,

ik heb geen idee wat de meesten doen, maar wij hebben via een drukker gewerkt, met een eigen ontwerp. We waren hier heel tevreden over. Dit is regio Oost-Vlaanderen, dus het heeft weinig zin dat ik vermeld welke drukker.

Ik heb ook al veel bruidjes gehoord die heel tevreden waren over bepaalde websites. De naam ontsnapt mij nu, maar er zullen er zeker nog reageren die die websites gebruikt hebben :o)

Groetjes,
Hanne

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik9-9-2011 15:47:32

Wij deden het via AVA en wij hebben daar niets dan lof over. Zij waren goedkoper dan de drukkers bij ons in de buurt.. Ze leveren héél erg snel! Veel sneller als bij de meeste drukkers. Ik denk dat er bij ons tussen het afgeven van ons kaartje en het in huis hebben van de bestelling nog geen drie weken zat. EN wij hebben een paar keer ons kaartje laten wijzigen. dus normaal is het zelfs sneller...

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik9-9-2011 15:52:26

ik doe het ook bij een drukker, als er dan iets mis is of je wil nog iets veranderen enz..dan weet je waar je naartoe moet.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik9-9-2011 16:45:18

wij hadden de onze besteld bij Vistaprint en waren heel tevreden. Als bedankje hadden we magneetjes besteld in de stijl van onze uitnodigingen.

groetjes
Joyce

joke
13-8-2011
 Meld misbruik9-9-2011 16:46:57

Hoi, wij hadden ook een eigen ontwerp en lieten het bij een drukker drukken, was wel in Hasselt.
Veel succes
joke

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik9-9-2011 18:27:34

ik ben van plan om via kaartje2go te bestellen. Heb hier al een gratis proefje van laten maken en de kwaliteit is goed. .

groetjes

Nancy

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik9-9-2011 18:54:14

Aan diegenen met een eigen ontwerp en gewone drukker
Hebben jullie dan ook vb van dat mooie, dikke papier in verschillende kleuren zoals bij de klassieke uitnodigingen? Dat papier is toch veel mooier, he :-)
Of hebben jullie dan gewoon fotopapier?

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik9-9-2011 19:08:18

Wijvonden ons ding zo niet op het internet en hebben daarom ontwerp laten maken via vriendin (grafisch ontwerpster) en dit dan binnengedaan bij PrimaPrint in Essen (zeer voordelige prijzen).
We hebben dit laten doen op een speciaal papier en ze zijn uiteindelijk supermooi geworden.

Grtjs

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik9-9-2011 20:36:49

@ Joke: waar in Hasselt heb je deze laten drukken?

ik zou ook graag zelf een uitnodiging laten ontwerpen, waar kun je dit laten doen in de buurt van Hasselt?

Groetjes

elien
22-9-2012
 Meld misbruik9-9-2011 23:42:18

bij ons is de drukken goedkoper dan AVA...de drukkosten in AVA liggen op 170euro en bij de drukker op 150...
kga nog eens naar een andere drukker gaan...en daar prijs vragen...maar tis een ontwerp gebaseerd op één uit de gekende boeken maar goedkoper.

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik10-9-2011 7:29:04

hey

wij gaan onze trouwkaarten bij poobies.com bestellen.we hebben al een proefdrukje gehad en waren enorm tevreden. je ziet niet dat het niet van een drukker komt en voor 2,5 euro per kaart zijn ze gedrukt en ingevuld (wat bij een drukker vaak niet het geval is)

groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-9-2011 13:49:56

via internet kan je gratis proefexemplaren aanvragen : zeker doen! x

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-9-2011 19:14:41

Wij hebben gewerkt met een drukker en zijn daar heel tevreden van! Het voordeel is dat ze voor ons het ontwerp maakten en dat er telkens nog kleine dingetjes konden aangepast worden op basis van de drukproef, voordat de definitieve uitnodigingen gedrukt werden. Van waar ben je precies? Anders geef ik het adres wel even door!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info