marinka
7-7-2012
|
12-9-2011 17:29:59
ik ben toch ook wel eens benieuwd. is echt wel heel goedkoop. zou er wel een coctailjurk durven bestellen als deze echt wel te vertrouwen zijn. laat je me iets weten als je iets hoort?alvast bedankt en succes
|
|
Fairytale Bride
8-6-2013
|
12-9-2011 19:14:30
Jep heb men accessoire daar besteld, is geen trouwjurk maar voor mij zijn ze voor mijn bestelling zeker wel te vertrouwen. Na een week had ik men bestelling gekregen, je kan vragen naar een tracking code, en dan kan je je bestelling opvolgen.
Grtjes
|
|
elien
22-9-2012
|
12-9-2011 20:53:24
da zijn grootste deel Maggie Sottero kleedjes...op de foto...je moet eens naar de site daarvan. Da zullen kopiën zijn denk ik... Ben ook heel nieuwsgierig....
groetjes Elien
|
|
tima
8-9-2012
|
12-9-2011 22:17:51
jammer dat er geen foto's van hun afgewerkte producten in staan kzou het daar eerlijk gezegd geruster in zijn ik heb ook eens naar ervaringen gevraagd hier op het forum was qua accessoires positief trouw jurk niet was natuurlijk wel maar 1tje http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=341776
|
|
Katrien
20-4-2013
|
12-9-2011 22:21:43
Je moet eens via de zoekfunctie op "vowstory" zoeken. Een tijdje geleden was er hier ook een topic over. Voor zover ik het gevolgd heb, waren de reacties toen: OK voor een gewone jurk (coctailjurk ofzo), maar er durfde niemand het echt voor een trouwjurk te doen. Maar ik ben het niet blijven volgen. Ik ken de site wel, en heb er inderdaad heel wat mooie jurken gezien. Maar ik ben aangenaam verrast geweest bij m'n zoektocht naar een budget jurk. Ik had een budget van zo'n €400. Ik ben oa bij Jagré (in Antwerpen) geweest, en ik heb daar meer dan 15 jurken aangedaan. En dan heb ik liever een jurk die ik op voorhand kan passen dan eentje die ik moet bestellen en nooit heb aangedaan. Als je toch bij Vowstory (of een andere website) besteld, dan zou ik toch naar een bruidswinkel gaan, en soortgelijke jurken passen om te zien of je er wel mee staat. Want het is niet omdat je een kleedje mooi vindt, dat het je ook staat (heb ik gemerkt).
Groetjes Katrien
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
13-9-2011 10:39:50
Ik volg Katrien, ik denk dat het heel moeilijk is om een trouwkleed online te bestellen... Ik heb een paar dingen gepast die ik op foto geweldig vond, maar in real life... Nog een budgetvriendelijke tip: www.clairdefemme.be. Ik heb mijn kleed daar gekocht en heel content van! Hun collecties staan op de site, prijzen erbij... groetjes, Lieselot
|
|
marcella
7-7-2012
|
19-10-2011 12:29:17
Ik ga hier deze week een jurk bestellen. Ik ben ook heel benieuwd wat eruit komt. Ze kopieren de jurk die je wil. de jurk die ik ga bestellen is een originele Pronovias jurk die zij namaken. Ik hoopte hier ook ervaringen te vinden...Ik heb wel gehoord dat de gala jurken erg mooi waren na aflevering.
Ik ga het risico nemen (voor dat geld) en zal jullie laten weten hoe het uitpakt.
|
|
vera
16-6-2013
|
21-10-2011 18:38:34
Hallo
Ik heb mijn kleed besteld op Vowstory .ik ben echt benieuwd of het wat gaat zijn.Ik laat het jullie alvast weten .
|
|
Lisa
12-7-2012
|
6-11-2011 20:29:32
Ik zou ook heel graag een jurk van vowstory bestellen maar zijn er hier geen mensen die er al een hebben besteld en het eindresultaat op de foto heeft staan. Want ik zie hier nog steeds geen berichten van mensen die echt ervaring hebben met een trouwjurk. Hoop op wat reacties.
gr lisa
|
|
Michelle
18-4-2012
|
8-11-2011 11:31:49
Ik wil ook hier graag een jurk bestellen maar vind ben wel huiverig, zodra iemand iets binnen heeft laat het dan weten!
|
|
vera
16-6-2013
|
14-11-2011 17:02:13
Halloooo
Mijn jurk is vandaag aangekomen ,heel mooi verpakt .Ze past heel goed ze moet enkel wat ingekort worden omdat ik wat van de kleine kant ben .En een kleine aanpassing aan de decoté .Voor de rest is ze heel mooi .Ik ben content :)
|
|
vera
16-6-2013
|
14-11-2011 17:07:55
het is deze jurk ,precies het zelfde nagemaakt enkel de decoté is niet zo diep als op de foto
|
|
Lilliane
|
16-11-2011 13:46:28
Hallo Vera, proficiat, maar hoe ben je aan dat plaatje gekomen ?
|
|
amanda
1-6-2013
|
17-11-2011 11:10:20
ik weet dat bij www.lightinthebox.com de jurken uit china komen. het voordeel van die site vind ik dat er reacties staan... vaak zelfs met foto's. dat vind ik wel mooi want niet iedereen heeft zo'n modellen figuur
|
|
Lisa
12-7-2012
|
18-11-2011 19:57:14
@ vera heb je een op maat gemaakte jurk gekocht of een confectie maat.
gr lisa
|
|
vera
16-6-2013
|
23-11-2011 13:14:10
Hallo Lisa
Het zijn confectie maten ,hoe je je maten nemen staat ook op de site van vowstory .Maar bij mij moeten er een paar aanpassingen aan gebeuren bv aan decoté en ingekort worden .Maar als je in een bruidsboetiek gaat moeten er meestal ook wat aanpassingen gebeuren .
|
|
Marijke
11-8-2012
|
17-12-2011 13:28:36
Een vriendin van mij heeft daar ook een trouwkleed gekocht en ze is er echt content van !! ze zegt dat je NIET ziet dat het van die site komt en zo goedkoop is !!
|
|
Lilliane
|
17-12-2011 15:37:26
Nou, dat is dan zeker goed nieuws, maar ik heb gehoord dat eind 2012 er een winkel van deze naam in Antwerpen komt
|
|
bianca
28-7-2012
|
19-12-2011 23:05:12
Maar waar laat je deze dan aanpassen? Anders gebeurt dit iswm de winkel zelf?
|
|
Marijke
11-8-2012
|
22-12-2011 13:04:19
Bij een naaister of kleremaker??
|
|
Lilliane
|
24-12-2011 20:00:17
Ik denk dat de jurk dan gewoon in deze winkels kan bestellen , en die zal dan , denk ik, gewoon ook daar aankomen, waarschijnlijk zul je hem dan daar ook kunnen laten vermaken zoals dat is in een iedere andere bruidswinkel . Misschien als die winkel er straks is , alles vanzelf duidelijk worden. Ze hebben wel echt een hele mooie collectie, vind ik....
|
|
Viki
16-6-2012
|
26-12-2011 9:18:36
Hoi, voor iedereen die twijfels heeft; eerlijk gezegd ik had ze ook, ik kan jullie geruststellen. Ik heb mijn jurk besteld op maat en na een dikke 3 weken is ze aangekomen. Helemaal in orde ze zit als gegoten en ik ben superblij dat ik zoveel heb kunnen besparen. Het enige wat nog moet gebeuren is dat de jurk moet worden opgestreken, want je krijgt hem vacuüm verpakt thuis. Ik had hier graag een foto bijgezet maar het lukt mij niet echt. Groetjes
|
|
rilana
12-7-2012
|
30-12-2011 23:34:29
Ik wil er ook een jurk bestellen. Vind het best moeilijk, maar naar de paar positieve reacties denk ik dat ik het toch ga doen. Groetjes
|
|
charles
25-4-2012
|
2-1-2012 21:52:02
ben blij met de laatste reacties hier, maakt het voor ons zekerder om hier ook de jurk te bestellen. dank voor deze berichten. groetjes
|
|
rieky
8-6-2012
|
3-1-2012 21:34:55
ook ik wil idd hier een jurk bestellen...wat een waanzinnige jurken en idd goedkoop aangezien ons budget ook niet mega groot is en natuurlijk liever in een geweldig feest stop..graag wat reactes als dejurkn binnen zijn dames :) dan
|
|
Jebnah
14-5-2012
|
10-1-2012 19:24:09
@ Charles, al je jurk besteld? Ik heb de bestelling al wel gedaan, nog even afwachten tot ik 'm eindelijk thuis heb. Ondanks dat ik al wel besteld heb heb ik nog mijn twijfels omdat ik vrees dat ie zou tegenvallen. Zou namelijk toch wel weer weggegooid geld zijn dat je aan een andere jurk had kunnen bestelen.
We'll see.
|
|
Michelle
18-4-2012
|
11-1-2012 6:19:05
Spannend dames, ik ga er ook voor weet alleen niet of ik op maat zal doen of een standaard maat. Wat heb jij gedaan Jebnah ook op maat of gewoon uit de lijst?
|
|
Kim
24-5-2013
|
11-1-2012 14:05:26
Ik zou hier ook graag mijn jurk bestellen, maar wil eigenlijk eerst een voorbeeld zien van iemand die hem echt al besteld heeft. (en niet in modellen maat)mag eventueel ook via email.
|
|
Jebnah
14-5-2012
|
11-1-2012 21:31:18
@ michelle, de jurk is in een standaard maat besteld. Heb het opgemeten en de maten kwamen redelijk goed overeen dus ik d8 dat het niet echt nodig was om om te personaliseren(is opzich maar 21 euro duurder). Mocht het nou extreem afwijken dan kan die alsnog naar een coupeuse. Qua maat maak ik me weinig zorgen, meer de kwaliteit van de stof.
Ik ben eigenlijk ook al een hele tijd benieuwd naar de foto's van mensen die 'm al in huis hebben.
@Viki, zou je misschien per mail een foto willen/kunnen sturen van je bestelde jurk?
|
|
jeanine
|
22-1-2012 18:34:51
Vreemd dat er wel positieve verhalen tussen zitten, ik was namelijk totaal niet tevreden over de jurk behalve dat het op tijd geleverd was. Mijn advies zou zijn; niet doen.
|
|
charles
25-4-2012
|
23-1-2012 11:28:41
@ jeanine, wat was de reden dat je ontevreden bent over hen? Renata
|
|
Lilliane
|
23-1-2012 12:24:38
Ja, Jeanine, vond je de stof te dun,misschien ? , dat hoor ik ook weleens over internet jurken. Ik weet wel dat er een hoop mensen eerst staaltjes stof aanvragen om te kijken of dit dan bevalt ,eer ze verder gaan. Als de jurk niet goed past kan je misschien een couppeuse in de arm nemen, en de jurk is jouw probleem misschien opgelost en houd je nog zó veel geld over.
|
|
Ghislaine
8-9-2012
|
23-1-2012 20:06:03
Als iemand een foto zou willen sturen van een jurk die bij Vowstory gekocht is, en dan een eigen foto zodat je kan zien hoe het er echt uit zou komen te zien zou ik dit erg waarderen!! E-mailadres is: ghislainedevos@msn.com groetjes Ghislaine
|
|
Lilliane
|
24-1-2012 13:34:23
Jeanine, hoe heb je het uiteindelijk opgelost? Ben je inmiddels al getrouwd, dat kon ik namenlijk niet zien op profiel, ook niet waneer je wilde trouwen.
|
|
Michelle
18-4-2012
|
25-1-2012 20:50:21
Ja foto zou zeer welkom zijn hier ook cmgant@gmail.com.
@Jebnah, ik ben best tenger en heb niet een mega grote voorgevel zeg maar dus ben bang dat het dan toch te groot uitvalt vandaar de twijfel van op maat maken of standaard, maar de meerprijs is idd zo weinig. De stof kwaliteit maakt me niet zo heel veel uit, wij vieren het niet groots met mega feest enzo tis meer het gevoel dat ik niet zonder jurk wil trouwen maar om nou de meeste kosten aan een jurk uit te gaan geven als je het zo goedkoop mogelijk wilt doen is ook weer zo wat.
|
|
Kim
24-5-2013
|
30-1-2012 15:39:57
Heeft er iemand als eens een foto ontvangen ?
Ik had naar vowstory zelf gemaild een wek of 3 geleden met de vraag of er al meer duidelijkheid was omtrent de te openen winkels.Tot op heden nog geen reactie gehad, ik zoek inmiddels waar naar een trouwjurk gewoon in een winkel.
|
|
Ghislaine
8-9-2012
|
30-1-2012 21:41:43
Ik heb foto's gekregen! zag er prima uit hoor, weet alleen niet welke originele jurk ze had besteld, dus of hij er erg veel op leek zeg maar... ben best benieuwd naar nog meer ervaringen en foto's! Ik wil zelf namelijk een hele simpele strakke jurk, en dan zie je toch vaak sneller iets als het van slechte kwaliteit is of als hij niet helemaal mooi aansluit.. Nog steeds aan het twijfelen... Groetjes Ghislaine
|
|
Viki
16-6-2012
|
1-2-2012 16:39:03
Hoi, @ Ghislaine de jurk die ik besteld had was op de foto van vowstory dezelfde als de Decadence van Maggie Sottero. Ik weet niet meer vanbuiten de nummer dat vowstory gebruikt. Groetjes Viki
|
|
romy
5-6-2012
|
2-2-2012 17:47:09
Dames, ik heb een slechte ervaring met deze website.. De 25e van December 2011 heb ik hier mijn jurk en schoenen besteld, 11 januari kreeg ik een bevestiging dat de jurk was opgestuurd ook krijg je een tracking code waar je kan kijken waar je bestelling is, mijn bestelling is nu dus heel ergens anders aangekomen en er is daar getekend voor ontvangst! Nou heb ik vowstory al 4x gemaild de afgelopen 2weken en nog steeds geen respons van ze gehad, ik ben bang dat ik mijn geld nu kwijt ben en wil jullie hiervoor behoeden.. WEES DUS GWEAARSCHUWD!!
|
|
Lilliane
|
4-2-2012 19:05:56
Romy, misschien kan je beter chatten met ze, hoe dat werkt , staat op de website zelf.(links boven, geloof ik) Misschien moet je dreigen met juridische stappen of zo...Dit moet gewoon netjes worden opgelost! Er kan natuurlijk altijd wat fout gaan , maar dan moet toch gekeken worden , hoe ze zoiets oplossen. Per slot van rekening heeft Vowstory ook niets aan negatieve reclame die ze dan toch aan zich zelf hebben te danken ; wordt dit netjes opgelost en wordt er naar de cliént tegemoet gekomen , zal dit alleen maar goed zijn voor diegene die nog twijfelen. Wat die winkels betreft, ik heb vorig jaar contact gezocht met Vowstory en die vertelde mij dat pas aan het eind van 2012 een winkel in Antwerpen kwam en eentje in Amsterdam.
|
|
Kim
24-5-2013
|
5-2-2012 19:18:25
Viki zou je mij ook een foto willen sturen? Ik ben namelijk ook heel erg benieuwd kimbrokling@live.nl
|
|
Lilliane
|
7-2-2012 14:37:26
Viki , ik denk dat ik jouw jurk bij de reviews van Vowstory heb gezien, wat een plaatje!
|
|
Virginia
14-7-2012
|
24-2-2012 22:21:55
Hallo allemaal, Ik twijfel ook al of ik wel of niet bij vowstory mijn jurk moet bestellen. Ik ben al bij 2 bruidszaken geweest en ik kan maar toch niet vinden wat ik wil bij vowstory zag ik een jurk die me erg aanspreekt en ik weet niet waar ze het anders verkopen. De prijzen van vowstory zijn extreem laag hierdoor twijfel ik wel heel erg. Kan iemand mij ook foto's sturen van de bestelde jurken? mijn email adres is v_borgschot@hotmail.com alvast bedankt! Groetjes.
|
|
Lilliane
|
25-2-2012 8:49:38
Viginia, een hoop van de jurken die ze bij Vowstory verkopen, verkopen ze ook bij online bruidszaken in Nederland, hier een paar :
www.aryanfashion.nl www.myanna.nl www.weddingbells-company.com
Deze zaken zijn allemaal in Nederland gevestigd en de jurken worden ook gewoon in Nederland gemaakt. Bij Aryan kan je jurk ,als deze klaar is, gewoon ophalen, dan zie deze gelijk of deze ok is
|
|
Virginia
14-7-2012
|
29-2-2012 13:34:22
Hoi Lilliane bedankt voor je hulp. Helaas is de jurk die ik wil hebben niet op die sites bestelbaar. Nou heb ik op een andere forum goede ervarigen gelezen over www.bruidsjurkenbestellen.nl. Ik heb ook contact met ze gehad en binnen 15 minuten al reactie gekregen. Het kost me hetzelfde als bij vowstory om mijn jurk daar te bestellen en ze maken het speciaal voor mij nav de foto's die ik van vowstory heb gestuurd. Mijn vraag is heeft iemand ervaring met deze site. Ik kan niks negatief erover vinden. Alvast bedankt! Groetjes, Virginia
|
|
Lilliane
|
1-3-2012 8:15:35
Hallo Virginia ,
Deze kende ik nog niet , én een hele veil;ige site zo te zien, is aangesloten bij thuiswinkelorganisatie en je kunt betalen met Ideal en pay pal! Een prima keus , denk ik, als je jurk er is , zou het misschien ook voor anderen leuk zijn als je ervaruing hier met hen deelt, toch?
Groetjes, Lilliane
|
|
Lilliane
|
3-3-2012 9:32:27
hallo Virginia,
Maken ze daar ook jurken die niet op hun website staan, maar waar jij foto's van had?
|
|
Virginia
14-7-2012
|
3-3-2012 10:58:56
Goedemorgen Lilliane.Ja ik heb in alle winkels gezocht naar de jurk die ik op de site van vowstory had gezien. Helaas zonder succes. Toen kwam ik deze site tegen. Ik heb de vowstory foto van mijn jurk gestuurd met de vraag of het mogelijk was om de jurk te maken en zo ja hoeveel het zou kosten. Kreeg binnen 20 minuten een mail terug met de mededeling dat het mogelijk was om de jurk te maken en dat ze met de coupeuse zou overleggen over de kosten. Een dag later kreeg ik een mail dat de coupeuse had bevestigd dat het mogelijk was en dat het 380 euro kostte om mijn jurk te maken inclusief verzendkosten. Bij vowstory kost het jurk op maat gemaakt en inclusief verzendkosten 410 euro. Nou weet ik eerlijk gezegd niet of ik het daar zal bestellen. Ik heb het nog niet besteld ben nog steeds aan het twijfelen tussen vowstory en www.bruidsjurkenbestellen.nl . Ik heb niet zoveel tijd meer dus moet snel beslissen. Zodra ik een beslissing heb genomen horen je het wel en natuurlijk wat ik van de resultaat vind!
Een fijne weekend toegewenst! groetjes, Virginia
|
|
Jebnah
14-5-2012
|
4-3-2012 19:27:42
Hallo allen,
Tijdje terug een reactie geplaatst over dat ik ook een jurk besteld heb. Ik twijfelde destijds ook heel erg, en eerlijk gezegd alle redenen tot twijfel snap ik nu totaal!
Ik heb mijn jurk ERG laat ontvangen, na het openen van mijn verpakking kreeg ik de schrik van mijn leven. Jurk en sluier totaal verschillende kleur. De jurk was besteld in een maatje 32, maar het was zeer een maat 40! Ik kon wel zwemmen in mijn jurk. Meerdere malen met vowstory geprobeerd contact op te nemen, zelfs met verschillende accounts en gedreigd juridische stappen te ondernemen. NOOIT meer wat van vowstory gehoord. Vreemd genoeg kreeg ik bij vowstory voor mijn bestelling altijd direct reactie binnen een dag! Maar met klachten kun je opeens nergens meer bij ze terecht, want zij hebben het geld al mooi binnen. Weg geld, en nu zit ik opgescheept met een jurk en sluier die totaal niet matchen en tig maten te groot is. Wat betreft de kwaliteit, voor een eendaagse jurk is het wel oke. Met een goede fotograaf zul je wel niet goed kunnen zien dat het goedkope stof is. Wel een slordige afwerking en zeker een tegenvaller als je bij bruidszaken bent geweest en wat duurdere jurken gepast hebt.
Ik heb uiteindelijk besloten een jurk te huren, wel jammer omdat ik graag mijn eigen jurk wou. In het vervolg pas ik zeker op met het aankopen doen van zulk soort dingen. Mijn advies voor de mensen die twijfelen, ga opzoek naar alternatieven waar je de jurk daadwerkelijk kan passen, dan zie je waar je je geld aan uitbesteed! Zeker als je weinig tijd hebt, zou ik geen gok wagen om het bij vowstory te bestellen. De stress die er bij komt kijken als de jurk je vies tegenvalt en als niemand van de klantenservice gehoor geeft aan je klachten zijn niet erg motiverend voor de grote dag!
Groeten, Jebnah
|
|
sharon
10-3-2012
|
12-3-2012 18:56:31
hallo,,
ik ben afgelopen zaterdag getrouwd. en ik droeg een jurk, hoepelrok en schoenen van vowstory. ik ben helemaal tevreden!! super jurk goede kwaliteit stof, zit prima. ook de maten klopten precies.
ik zou het iedereen aanraden.
groetjes sharon
|
|
Rick
20-9-2012
|
28-3-2012 9:29:12
Beste iedereen, Nou, eindelijk is het zover... de trouwjurk (-en) zijn gisteren binnengekomen. Probleem was de het "avond jurkje" , die heeft lang op zich laten wachten. Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de stof echt goed is. De jurk ziet er fantastisch uit, al heb ik mijn aanstaande er nog niet in gezien (wil ik ook nog niet :-) )... Ik kan jullie geen foto's mailen van de jurk terwijl ze die aan heeft, maar wil jullie uiteraard wel foto's sturen van de jurk. Mocht je dat willen, stuur me dan even een e-mail op rickenelise@home.nl , dan zal ik je de foto's mailen !. Geen zorgen omtrent Vowstory, ze zijn erg snel met reageren (als je een beetje boze mail stuurt), chatsite werkt niet altijd, maar er zit wel degelijk iemand bij de PC, je kan ze niet bellen, maar uiteindelijk komt alles goed! Voor mensen met weinig budget is deze internetwinkel een echte aanrader ! Voor vragen/opmerkingen kun je altijd mailen :-) Veel geluk met jullie trouwerij Gr Rick
|
|
Audrey
|
|
|
Hermien
|
15-3-2014 9:02:35
Ik heb vorig jaar mijn trouwjurk van vowstory ontvangen en kreeg helaas een jurk die totaal niet lijkt op de jurk die op de foto staat afgebeeld. Bovendien vind ik de afwerking slordig, omdat er draadjes los zitten.
Het zijn aardige dames, maar als ik het over mocht doen dan zou ik naar een gewone bruidswinkel gaan, zodat je ziet wat je koopt.
Ik ben van plan om ee n nieuwe trouwjurk bij een andere winkel te passen en te kopen, zodat ik toch nog in een trouwjurk van mijn dromen kan stralen.
|
|