Terug naar overzicht
amai, mag niet denken dat da ons zou overkomen.ik duim met je mee!!!groetjes, liesbeth
veel succes meid en houd je poot maar stijf, als het niet anders kan moeten ze maar voor een serieuze tegemoetkoming zorgen en zeker ook je drukkosten voor nieuwe uitnodigingen betalen maar hopelijk komt het zover niet.
Hey meid,ik vind dat je dat hier de laatste tijd veel hoort zenne dat een zaal dubbel geboekt heeft of gewoon ermee stopt .Ik mag er idd niet aan denken dat ons dit overkomt want zoiets kan je echt wel missen en zeker als het zo kort voor de datum is...Ik wens je het allerbeste en ik hoop dat je een nog mooiere en betere zaal vind dan degene die je nu misschien kwijt bent mocht het foutlopen.Als het toch nog goedkomt is het natuurlijk eenvoudiger en minder stress en werk.Ik duim met je mee !!
fingers crossed
heb vandaag ook zo'n vraag gehad van onze zaal....gelukkig zijn wij de eerste maar ze kwamen dus ook af met de vraag of we niet konden verzetten want dat het ander koppel dit zeker niet kan.moest het kunnen ik zou veranderen om het koppel te helpen maar mijn ring is al besteld en de uitnodigingen al gemaakt dus kan ook niet anders.snap ook niet dat dit allemaal zomaar kan.
Amai ik zou ook freaken !!!! Succes!
ik hoop echt voor jou dat t goed komt, ik duim alvast mee ! En eerlijk gezegd denk ik dat het voor een toneelgroep toch minder erg is dan voor een huwelijk !Succes !
Ik hoop echt dat alles in orde komt.Toen wij onze zaal gingen vastleggen liet de man op de computer zien dat wij de eerste en enigste waren die die zaal toen geboekt hadden. Nu weet ik niet als er nog andere feesten zijn in de andere zalen. Dat zullen we wel horen als we weer eens langs gaan. xxxx
Ow, dat is wel een opdoffer van formaat, zeg ! Nu denk ik wel dat de zaaltuibaters hun best zullen doen om een oplossing te bieden -slechte reclame kunnen ze missen- ook al zouden jullie evtl naar een andere zaal moeten. Dan moeten zij idd maar instaan voor alle kosten die dat met zich meebrengt, gaande van drukkerij, over vervoer (indien de afstand groter is dan eerst gepland voor de ceremoniewagen bv., kan dat aardig wat schelen !), tot en met menu want in die andere zaal moet je op z'n minst een gelijkaardig menu kunnen bestellen zonder dat het méér kost, he. Laten we hopen dat de theaterjongens sympathiek zijn en jullie voorrang geven .
Merci voor de reacties allemaal. We hebben vandaag terug contact gehad met de zaal en de eerste reactie van de toneelgroep om van zaal te veranderen is positief.Maandag zouden we meer moeten weten. Hopelijk blijft alles zoals het was voor ons :)