Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes

14-9-2011 22:01:32
Hallo allemaal,

Geven jullie cadeautjes aan jullie getuigen en ouders? Wanneer geven jullie dit? Voor het feest, na het feest, tijdens het feest, ...? Ik zou ook niet weten wat, dus als er iemand buiten cadeaubonnen nog een ideetje heeft, hoor ik het graag.

Groetjes

Evy
8-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 674

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 22:07:37

onze getuigen krijgen op onze wettelijk huwelijk een gepersonaliseerde pen. de ouders geven we niets omdat dit te ingewikkeld ligt.
groetjes

Jessica

Meld misbruik14-9-2011 23:39:53

Hallo Evy

Ik maak zelf gepersonaliseerde zeepjes. Misschien is dit een leuk idee voor jou? Ik kan praktisch alles maken wat je in je hoofd hebt, aan een degelijke prijs. Laat maar weten wat je ervan vindt.
Vele groetjes
Jessica
jessica@glitglam.be

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik15-9-2011 9:17:48

Ik ga dit item hier opvolgen want wij willen ook zeker een kado'tje voor de getuigen en de ouders.

voor de ouders gaan we normaal een reischeque of een citytrip kado doen. Zij betalen immers heel de trouw, dus ik denk dat dit er van onze kant wel afkan...
Mijn toekomstige zijn ouders geven les in het onderwijs (Engels) en ze zijn nog nooit in London geweest, dus is dit de ideale kans om dit aan hun kado te doen..

groetjes
X

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik15-9-2011 10:23:32

Wij dachten ook onze ouders een bongo-bon of zo kado te doen, maar dan een deftige. Voor de getuigen heb ik nog geen idee, moet ik nog zwaar overnadenken (en dit forum-topic volgen uiteraard) ;o)

grtjs

Emy

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik15-9-2011 11:01:31

Ik geef mijn getuigen (zus en beste vriendin) een zilveren locket met foto van hun kindjes erin. Voor de ouders en de getuigen van m'n vriend weten we het nog niet! Dus ik zal hier ook aandachtig meevolgen. :-)

Groetjes
Sylvie

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik15-9-2011 14:21:05

Hey Evy,

wij geven aan de getuigen en aan de ouders een goede fles wijn. Eén van beide ouderparen betalen ook een groot stuk van de trouw, met hen gaan we later nog eens goed uit eten.

Groetjes,
Hanne

joke
13-8-2011
 Meld misbruik15-9-2011 14:52:12

Hoi,

wij hebben onze trouw zelf betaald, hebben aan de ouders een mooie kaars gegeven met onze foto op en onze namen en trouwdatum, ze waren hier heel blij mee,Te verkrijgen bij de kaarskesprocessie in Lummen, ze hebben ook een website met voorbeelden, verder hebben we nog wat mensen bedankt voor hun hulp met een krat wijn en een bongo bon voor een overnachting, het bruidsmeisje kreeg de bruidversie van barbie en de bruidsjongen een grote truck met autos op.
veel succes

grtjs joke

Evy
8-10-2011
 Meld misbruik15-9-2011 20:22:35

Bedankt al voor de reacties! Nu betalen we onze trouw wel zelf. En geven jullie de cadeaus voor, na of tijdens het feest?

Groetjes

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 8:12:54

Wij gaan een 'speech' geven als iedereen zijn plaatske heeft aan tafel en dan gaan we ook de ouders/getuigen enzo bedanken....

groetjes

joke
13-8-2011
 Meld misbruik16-9-2011 9:56:44

Wij hebben dit tijdens de speech gedaan, in onze speech kwam het dankwoord ter sprake en dan riepen we de ouders bij ons en gaven dan de kaars af.

grtjs joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...