Terug naar overzicht
Hey Samira,jullie hebben nogal geluk gehad met het weer hé, dat zal wel de kers op de taart geweest zijn na al het plannen en voorbereiden! Heel mooie foto's, jullie zien er heel blij uit met elkaar.Geniet van het getrouwde leven!Hanne
Hey,Heel leuke foto's ook jullie vervoer was super leuk! Echt heel mooi ook met jou jurk, je stond er echt heel mooi in.Veel groetjes van EllenHeel veel geluk samen.
Wel, dat is mooi meegenomen, natuurlijk, zon op je trouwdag ! Heerlijk, he ? Maar met of zonder zon, stralen deden jullie vooral ! Het zag er helemaal je ding uit, zo te zien. Blijft ons nog enkel het genoegen om jullie heel veel geluk te wensen en nog maar rustig te blijven verder genieten van de wittebroodsweken !
Spijtig ik kan je foto's niet zien want ik ben geen lid van FB, maar ik wens jullie veel geluk.
Oh zo mooi, aan de zee!!!! Bangelijk! Dikke proficiat, je kleed en boeketje waren heel mooi!Dikke proficiat en veel geluk samen!
Van harte gefeliciteerd!
Heel mooi! Jullie zien er echt gelukkig uit! Proficiat!!!
Proficiat!Zeer mooie jurk! En een Samba buske...oooh, de max!!Geniet van elkaar!!groetjes
ik kom je nog even feliciteren met jullie huwelijk mooie jurk ,en mooie fotokes ik wens jullie nog heel veel geluk toe samen grtz nanske
leuke foto's, proficiat! x