Terug naar overzicht
Beste JiliIk heb in de week een klant gehad die me wist te zeggen dat ze daar niet zo vriendelijk zijn... Nu dat is natuurlijk een interpretatie van die persoon... Ze was meegegaan met een vriendin voor haar suitekleed en die vrouw daar had gezegd dat ze echt mooi was maar die vriendin vond dat echt niet. Ze zei dat het haar écht niet stond en toen werd ze bijna buiten gegooid omdat ze dat zei en omdat zij niet zou weten wat mooi is etc...Ik heb nogal horen zeggen dat ze daar ook redelijk bruut zijn qua omgang met de mensen. Dus als je wat zwaarder bent ofzo dat ze dan echt zeggen van "voor zo een figuur moet ge zoiets wel nie nemen hé dan ben je juist een koe" en zo van die dingen...Natuurlijk, het is allemaal maar van horen zeggen...Ik ben daar ook aan de ramen gaan kijken en was ook niet zo weg van hun collecties.In elk geval veel succes met je zoektocht!!! :-)GroetjesKatrien
hallo, het zijn oudere mensen, maar tis nog een winkel met betaalbare trouwkleding dus...groetjes
Ik ben ondertussen al langsgeweest, zonder afspraak.En ze hebben mij daar echt heel goed geholpen.De vrouw (idd ouder) was echt heel vriendelijk en ik mocht alles passen en zelf overal kijken enzo... maar ze zegt inderdaad wel haar mening. Maar ik heb liever dat ze eerlijk zijn en hun mening zeggen dan dat ze altijd zeggen: ooooh ja, dit past u wel en als het eigenlijk op niets trekt.De jurken zijn daar idd wel heel erg betaalbaar, amai... ik verschoot van die prijzen... voor 700€ zou ik mijn droomjurk al hebben... want ik ben zoooooooo verliefd op Miss Kelly :-)Groetjes