Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

't Rekreatief in Wilrijk

16-9-2011 14:08:01
Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met 't Rekreatief in Wilrijk?
Hopend op een antwoord dan kunne we eindelijke de knoop doorhakken...

Grtjs
Julie

julie
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1221

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-9-2011 14:12:27

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er hier op het forum al wel wat negatiefs over gelezen.
Misschien kan je bij de zoekfunctie eens "Rekreatief" invullen, en hopelijk vind je zo de topics hierover terug.

Katrien

inge
12-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:18:58

dag Julie,

mijn ouders zijn er net naar een feest geweest een maand geleden. en ze vonden het ni echt wauw!
de ober was klunzig en onvriendelijk en de mensen die wilde zitten daar was mogelijkheid voor maar ze zaten dan wel achter de hoek dus wat genieten van de mensen die aan het dansen waren kon enkel als je recht bleef staan.
hopelijk ben je er iets mee. ;-)

groetjes en veel plezier.

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 22:24:29

Wij zijn er ook gaan kijken, maar er was een smalle gang waar de mensen dan moesten zitten. Er lagen dan ook enkele steentjes los in die gang (zou niet graag een ambulance moeten bellen omdat iemand er door valt ofzo). Er moesten ook mensen in de deuropeningen zitten omdat de ruimte enkel groter kan gemaakt worden door de deuren eigenlijk open te zetten waardoor ze dan idd zoals Inge vermeld achter de hoek zaten.
En had op het forum ook al gelezen dan het eten niet zo wauw was. Er was wel een heel vriendelijke ontvangst toen we er een kijkje zijn gaan nemen, dus daar kan ik niets over zeggen. Wij hebben dan toch besloten om het daar niet te doen omdat we toch wel iedereen het gevoel willen geven dat ze in de zaal zitten en niet achter een hoekje. Was op zich wel jammer want is wel een leuke locatie en mooi terras!
In welke buurt zoek je een zaal? Wij hebben de koekoek in Aartselaar,op de A12 is vrij van traiteur enzo, ik geef het je maar mee als tip Weet natuurlijk niet naar wat je op zoek bent van zaal, maar vond de koekoek ook goed meevallen van prijzen.

Veel succes alvast!

julie
23-6-2012
 Meld misbruik17-9-2011 11:58:35

Bedankt alvast voor al jullie reacties !
Wij wonen in kontich dus willen eigenlijk wel in de buurt blijven. Ik vind het heel belangrijk dat we de receptie buiten kunnen geven... We willen gewoon een receptie doen, daarna open bar en 's nachts een midnightsnack. Ons budget is 40€ p.p. met zaalhuur en dj inbegrepen. Ons feest is voor 170 personen.
Is er een website waar ik enkele foto's kan bekijken over de koekoek?

Hebben jullie nog andere zalen gedaan waar je een goed gevoel bij hebt?
Grtjs

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 16:49:00

Een website heeft de koekoek niet, maar je kan er elke dinsdagavond gaan kijken en wat informatie krijgen, dan is daar altijd iemand. Ik geloof dat het tussen 20.00uur en 22.00 was. Maar als je het intikt op google vind je er ook gegevens van terug, maar is in de Lindenboslaan in Aartselaar, vanop de A12 zie je de naam staan en kan je de straat inrijden. Wij zijn ook gaan kijken naar de Steenberg in Rumst, is ook een hele mooie zaal! Is wat moderner dan de koekoek ook, maar aangezien wij en onze familie vooral in Hemiksem wonen was Aartselaar voor ons een betere locatie. Ah ja en in Waarloos heb je ook nog de zaal Berkenhof, zij hebben wel een kleine pagina met foto'tjes. Een vriendin van mij wist me te zeggen dat dit ook wel zeker een leuke zaal was! En t'lepeltje in Duffel, daar hebben er ook al enkele hier op het forum hun huwelijksfeest gedaan, ze hebben ook wel een website. Misschien ben je hier al iets mee Goh en ik ben zelf eens naar een trouw geweest, maar weet niet meer hoe de zaal noemde of welke gemeente het was, maar zij hebben ook hun zaal wat gerenoveerd onlangs en zag er ook niet slecht uit, kan het misschien nog wel eens navragen en je dan laten weten!

Vele groetjes!

julie
23-6-2012
 Meld misbruik20-9-2011 17:26:32

@ Elke: Bedankt voor al je info :-) Wij gaan vanavond eens een kijkje nemen!
Pff ni makkelijk om iets naar ons goesting te vinden...
Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info