Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

't Rekreatief in Wilrijk

16-9-2011 14:08:01
Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met 't Rekreatief in Wilrijk?
Hopend op een antwoord dan kunne we eindelijke de knoop doorhakken...

Grtjs
Julie

julie
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1221

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-9-2011 14:12:27

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er hier op het forum al wel wat negatiefs over gelezen.
Misschien kan je bij de zoekfunctie eens "Rekreatief" invullen, en hopelijk vind je zo de topics hierover terug.

Katrien

inge
12-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:18:58

dag Julie,

mijn ouders zijn er net naar een feest geweest een maand geleden. en ze vonden het ni echt wauw!
de ober was klunzig en onvriendelijk en de mensen die wilde zitten daar was mogelijkheid voor maar ze zaten dan wel achter de hoek dus wat genieten van de mensen die aan het dansen waren kon enkel als je recht bleef staan.
hopelijk ben je er iets mee. ;-)

groetjes en veel plezier.

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 22:24:29

Wij zijn er ook gaan kijken, maar er was een smalle gang waar de mensen dan moesten zitten. Er lagen dan ook enkele steentjes los in die gang (zou niet graag een ambulance moeten bellen omdat iemand er door valt ofzo). Er moesten ook mensen in de deuropeningen zitten omdat de ruimte enkel groter kan gemaakt worden door de deuren eigenlijk open te zetten waardoor ze dan idd zoals Inge vermeld achter de hoek zaten.