Terug naar overzicht
P & C ?
Hey,inderdaad ik zou ook zeggen P&C. Ben daar daarstraks nog geweest met mijn mama en zij zou daar al goesting wel vinden.Groetjes
Ga eens een kijkje nemen in Rue De Brabant (brussel) dar vind je heel chique kleren voor een tof prijsje. veel succes
bij Karen Millen hebben ze wel mooie kleedjes, beetje midden van prijs.
Absoluut Karen Millen of Stills. Mijn moeder vond beide winkels tof en kocht uiteindelijk bij Stills een rokje en topje dat gecombineerd met een zijden sjaal en zijden handtas super feestelijk was maar die ze nu perfect door kan dragen, samen of apart.
Hey,Bij Ann-Sophie outlet in Sint-Martens-Latem vind je ook hele leuke suitekleren voor een betaalbare prijs.Grts,Mieke
Xandres feestcollectie.
Hey Dot,Hangt er een beetje vanaf wat je mama wil. Wil ze een echt suitekleedje of eerder gewoon mooie chique kleren die ze achteraf nog kan aandoen?Als ze een suitekleedje wil zou ik zeggen onder andere P&C, Jagré, Inno (daar hebben ze het merk Coast).Als ze gewoon mooie chique kleren wil Inno (mijn schoonma vond haar outfit daar), Rommens (daar is mijn ma geweest voor haar outfit) en zowat elke andere klerenwinkel in principe is geschikt hoor.Groetjes,ilse
Hey Dot,in welke omgeving zoek je iets?
HoiAlvast bedankt voor de tips! We werken niet met een suite op ons huwelijk, dus ze wil eigenlijk liefst iets dat ze achteraf ook nog voor feestelijke gelegenheden kan dragen. Wij zijn van Oudenaarde, als er in andere steden of provincies leuke winkels zijn, breien we er wel een volledig dagje shoppen aan zodat het de moeite is om tot daar te rijden ;-)GroetjesDot