Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

101 redenen waarom ik met je wil trouwen...

17-9-2011 16:21:08
Ik zou mijn vriend graag een fotoboek geven met 101 redenen waarom ik met je wil trouwen. Nu, ik heb het al geprobeerd via Hema online, maar ik kan er geen tekst invoegen. Kent iemand een online programma (dus niet ene om te downloaden) waar ik zo'n fotoboek kan maken?

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 879

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik17-9-2011 16:26:49

Ik gebruik ofwel www.albelli.be of www.kruidvat.be. Volgens mij kun je bij alletwee gewoon online werken (zonder te downloaden)..ben 100 % zeker dat dit kan bij kruidvat maar ben niet 100 % zeker of dit bij albelli kan. Ik dowload deze programma's gewoon...da's ook makkelijk wanneer je er op een later tijdstip aan wil verder werken (dan is het opgeslagen).

Lieve groetjes

Chantal

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik17-9-2011 16:32:26

Hey Alessia
Ik heb deze week een fotoalbum (met tekst) gemaakt via Albelli.be. Vierkant boekje 21x21, 24 p., 28 € (verzendingskosten inbegrepen. Het programma vond ik zeer goed, het duurt natuurlijk wel een tijdje vooraleer het echt klaar is Bij mij duurde het zo'n 4u. Ook al had ik de foto's en de redenen al klaar staan! Maar het doorsturen, bestellen en betalen gaat wel vlot! Ik heb woensdagnacht het boekje besteld en ik kreeg vandaag bericht dat het klaar was en verzonden wordt! Normaal gezien ontvang ik het dinsdag!
Hopelijk is het resultaat ook mooi!
Succes! x

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-9-2011 17:14:42

Heb al geprobeerd via Albelli.be...Probleem is dat ik werk met Google Chrome, als ik het programma download krijg ik het niet open omdat er 'geen' internetverbinding is! Daarmee dat online toch wel makkelijker zou zijn... :)

groetjes

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik17-9-2011 22:01:41

Ik heb zo'n boek gemaakt met PIXUM :)
Is wel om te downloaden maar is heel gebruiksvriendelijk! :)

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik18-9-2011 11:31:29

ik werk altijd met extra film! ook wel makkelijk maar moet je ook downloaden.

veel succes ermee...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-9-2011 11:48:24

Het is gelukt met PIXUM... !! :D

Dankjewel allemaal

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik18-9-2011 17:40:57

na dit gisteren te hebben gelezen ben ik in gang geschoten en ben er ook aan begonnen.na vele uren eraan te hebben gewerkt ben ik eindelijk klaar. ik heb het via albelli gedaan.

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 14:53:18

ik ben ook eentje aan het maken op albelli.
ik vind het super makkelijk. ik doe het op mijn gemakje en doe eraan verder wanneer ik kan.
ik ben zeer benieuwd naar het resultaat
ik zal het wel nog niet onmiddellijk laten afdrukken denk ik want wie weet vind ik nog leukere redenen en foto's:-) juli is nog veraf hé....

veel succes met jullie boekjes:-)

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik21-9-2011 18:00:04

Ik heb mijn boekje (van Albelli) vandaag ontvangen! Op een week had ik het en het resultaat is echt mooi! Weer iets waarover ik mij geen zorgen meer moet maken!

Groetjes en succes met het boekje!
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...