Terug naar overzicht
Ik gebruik ofwel www.albelli.be of www.kruidvat.be. Volgens mij kun je bij alletwee gewoon online werken (zonder te downloaden)..ben 100 % zeker dat dit kan bij kruidvat maar ben niet 100 % zeker of dit bij albelli kan. Ik dowload deze programma's gewoon...da's ook makkelijk wanneer je er op een later tijdstip aan wil verder werken (dan is het opgeslagen).Lieve groetjesChantal
Hey AlessiaIk heb deze week een fotoalbum (met tekst) gemaakt via Albelli.be. Vierkant boekje 21x21, 24 p., 28 € (verzendingskosten inbegrepen. Het programma vond ik zeer goed, het duurt natuurlijk wel een tijdje vooraleer het echt klaar is Bij mij duurde het zo'n 4u. Ook al had ik de foto's en de redenen al klaar staan! Maar het doorsturen, bestellen en betalen gaat wel vlot! Ik heb woensdagnacht het boekje besteld en ik kreeg vandaag bericht dat het klaar was en verzonden wordt! Normaal gezien ontvang ik het dinsdag! Hopelijk is het resultaat ook mooi! Succes! x
Heb al geprobeerd via Albelli.be...Probleem is dat ik werk met Google Chrome, als ik het programma download krijg ik het niet open omdat er 'geen' internetverbinding is! Daarmee dat online toch wel makkelijker zou zijn... :)groetjes
Ik heb zo'n boek gemaakt met PIXUM :)Is wel om te downloaden maar is heel gebruiksvriendelijk! :)
ik werk altijd met extra film! ook wel makkelijk maar moet je ook downloaden.veel succes ermee...
Het is gelukt met PIXUM... !! :D Dankjewel allemaal
na dit gisteren te hebben gelezen ben ik in gang geschoten en ben er ook aan begonnen.na vele uren eraan te hebben gewerkt ben ik eindelijk klaar. ik heb het via albelli gedaan.
ik ben ook eentje aan het maken op albelli.ik vind het super makkelijk. ik doe het op mijn gemakje en doe eraan verder wanneer ik kan.ik ben zeer benieuwd naar het resultaatik zal het wel nog niet onmiddellijk laten afdrukken denk ik want wie weet vind ik nog leukere redenen en foto's:-) juli is nog veraf hé....veel succes met jullie boekjes:-)
Ik heb mijn boekje (van Albelli) vandaag ontvangen! Op een week had ik het en het resultaat is echt mooi! Weer iets waarover ik mij geen zorgen meer moet maken! Groetjes en succes met het boekje! x