Terug naar overzicht
vind het heel jammer voor je dit te horen. sterkte.van waar ben je precies? zo weet ik of het haalbaar is of niet om dit te komen afhalen
Ik woon in Balen tussen Mol en Lommel zeg maar. Vind t een complete doodzonde zo'n mooi kleed weg te doen, maar mijn grootste zorgen liggen nu wel elders...
kan dat heel goed verstaan,hoop dat je eruit raakt.het is zeker een heel erg mooi kleed,was 1 van mijn keuzes. maar helaas is het een beetje te ver voor me.je hebt dit er pas opgezet dus ben ervan overtuigd dat je iemand heel gelukkig zult maken met dit kleedje en zeker aan zo'n mooie prijs.weet verder niet echt goed wat te zeggen, woorden schieten tekort.hou je goed ,knuf
bedankt... heb een hoop om over na te denken nu, vooral hoe t met ons kleintje moet... maar t kleed was blijkbaar een betere keuze dan de tegenpartij. Misschien moet ik die maar te koop zetten en t kleed houden
Kleed is alleszins nog te koop , fotos vind je op http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/avondjurken-feestkledij/prachtig-trouwkleed-linea-raffelli-te-102346807.html?qq=linea+raffaelli&pcpl=&pc_id=&afd=Natalie