Terug naar overzicht
Hoi Alessia,Ikzelf ben nog in geen enkele van deze 2 zalen naar een feest geweest.Mijn ouders zijn wel al enkele keren naar het Rubenshof moeten gaan en ze hadden hier alleen maar goeds over te vertellen. Heel lekker eten en een goede service.Wij zijn bij onze zalen-zoektocht hier ook langs geweest, maar ze hadden geen zaterdag meer vrij in mei/juni 2012.De prijzen vielen hier echt heel goed mee in vergelijk met andere plaatsen.groetjes en veel succes nog met de voorbereidingenX
Hallo Alessia,Wij zijn al enkele keren mogen gaan feesten in het Rubenshof. Het is er lekker, goede service, mooie tuin en hebben daarom ook vorige week onze datum bij hun laten vastleggen. Ik ben er zeker van (ookal is het voor ons nog super lang) we niets tekort gaan hebben. Fijne voorbereiding nog.x
Hey Alessiawij zijn ook gaan kijken in het Rubenshof en ik vond het wel een mooie zaal, alleen een beetje te klassiek voor onze stijl. Qua prijs valt het héél goed, alleen vonden wij het nogal prijzig voor mensen van het dansfeest (laat avond gasten). Ze vragen hier een behoorlijk bedrag per persoon voor, omdat ze van mening zijn dat ze nadien meer opruim- en poetswerk hebben. Iedereen zijn beslissing! Plus ze hadden nog maar 1 zaterdag in eind augustus vrij en we wouden graag in juni trouwen. We hebben uiteindelijk gekozen voor ECR gebouw in Heusden Veel plezier met de zalenzoektocht!