Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsy
25-5-2012
|
21-9-2011 15:06:16
Hoi Laura, Dat zou wel eens mijn topic geweest kunnen zijn :-)
Wij hebben nog niet geboekt, maar de reisagent heeft ons al gezegd dat we toch op een budget van 2.500 pp moeten rekenen voor dik twee weken westkust (vliegtuig, hotels, huurwagen, toegang parken inbegrepen). Hij raadde aan om te wachten met boeken tot begin januari omdat er dan altijd kortingen zijn op tickets naar de USA.
Wat zouden jullie allemaal willen zien? Wij geraken er maar niet uit met onze tour: we willen zoveel zien maar willen ook niet doodvermoeid naar huis komen, snap je? En met die grote afstanden is het wel aan te raden om goed te plannen.
Groetjes!
Lindsy
|
|
Eline
7-7-2012
|
21-9-2011 19:17:11
Wij hebben dezelfde raad gekregen (wachten tot januari). We gaan naar het noorden, Seattle, Portland en een hoop natuur bekijken. Dat is het plan, tenminste. Ik hoop dat we drie tot vier weken kunnen gaan.
En inderdaad, als je na je huwelijk direct vertrekt, kom je al moe aan op reis. Eerst een beetje uitrusten, en daarna willen we ook zeker niet elke dag in de wagen zitten.
|
|
Ine
15-10-2011
|
21-9-2011 23:06:02
Wij gaan naar New York en daarna naar Florida, geboekt bij Tioga tours, kijk zeker eens op hun website, daar vind je mss wel wat je zoekt!!!
|
|
daisy
8-9-2012
|
22-9-2011 6:13:09
Wij gaan ook 3 weken in september, maar eerst Hawai, dan Los Angeles en dan Las Vegas. Wij bezoeken Amerika elk jaar en je maakt het zo duur als je zelf wil natuurlijk... Wil je shopbudget voor in de Outlets? Ga je graag lekker uit eten of ben je tevreden met een snelle hap? Neem je een huurwagen, welke soort? Wat ga je bezoeken? ... Wij regelen altijd alles zelf zonder reisbureau en dat drukt de kosten een beetje... Wij zijn hebben voor accommodatie, wagen en vlucht een 4000 euro gerekend, daar komen natuurlijk nog alle extra's bovenop...
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
22-9-2011 16:19:35
3 weken USA zou volgens onze berekeningen toch vlug op een +/-6000 euro komen (alle kosten incl). Hopelijk lukt het voor minder, maar het hangt er uiteraard vanaf wat je wil zien, welke hotels je boekt, hoe duur je ticket is, welke huurauto je kiest en hoe lekker je wil eten.
|
|
Laura
30-6-2012
|
22-9-2011 21:53:17
Hallo,
Dank je wel voor de tips.
We zijn er ook nog niet helemaal uit. De dingen dienwe heel graag willen zien zijn, San Fransisco, Los Angeles, Las Vagas en de Grand Canyon, Death Valley. Verder weten we nog niet precies hoe en wat. We zouden idd een auto willen huren maar dit mag een heel simpele wagen zijn voor ons zijn. Wij hoeven ook niet altijd uitgebreid te gaan eten. We zullen dit wel af en toe gaan doen maar zeker niet iedere dag. Kga morgen eens horen bij ons reisbureau waar wij meestal boeken en ik zal dan ook zeker vragen of er in januari promoties komen want dat is natuurlijk ook wel belangrijk.
Groetjes Laura
|
|
daisy
8-9-2012
|
23-9-2011 6:15:12
Je moet 'connections' in de gaten houden, die doen elk jaar super promoties, zo kan je voor soms minder dan 500 euro vliegen naar Los Angeles...
|
|
Laura
30-6-2012
|
23-9-2011 16:59:32
Amai das idd een super promo dan. Ik ben langs het reisburau gaweest en de prjzen stonden nu rond de 10000 euro voor een vlucht naar Los Angeles. En met een tussenstop in New York zaten ze aan 1200 euro. Dus das zeker een groot prijsverschil.
|
|
Shanna
30-6-2012
|
24-9-2011 0:11:32
Ik zou aanraden een kleine 3 weken West en NY een andere x doen. Als ik lees wat je allemaal wil doen en zien, dan is dit niet te doen in 2 weken (tenzij je constant in de auto wil zitten)... En als je NY erbij zal nemen, helemaaal aan de andere kant, dan verlies je véél kostbare tijd. Ik heb de 2 al gedaan, city trip NY en deze zomer nog west kust usa :))
|
|
Anja
2-6-2012
|
24-9-2011 10:19:45
.AFc_body488{} .AFc_all488,a.AFc_all488:hover,a.AFc_all488:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}Ik heb die reis enkele jaren geleden ook gedaan. Mijn raad is om zelf alles afzonderlijk te boeken. Als je bereid bent om veel op te zoeken dan kan je echt wel met een budget naar ginder reizen. In januari boeken is inderdaad veel goedkoper: wij hadden tickets naar Los Angeles voor 480 euro. De plaatsen die je aangeeft (grand canyon, death valley, etc.) hebben allemaal ook zeer propere camping terreinen voor een prijsje. Probeer misschien ook ZION in te passen: zéér mooi! (kan je inplannen tussen de grand canyon en las vegas)
|
|
Laura
30-6-2012
|
26-9-2011 10:39:27
Hallo,
Ik ben ondertussen wat aan het uitzoeken om alles zelf te boeken en dit komt idd veel goedkoper uit. Dank je wel voor de tip!. ik ga zowiezo tot januari wachten voor de vluchten te boeken. op dit moment staan ze aan 1139,40 euro. van Brussel naar New York, New York naar Los Angeles en van Los Angeles naar Brussel terug. Ook de auto is veel goedkoper heb ik gemerkt. Bij het reisbureau moest ik toch zeker een 500 euro tellen voor 2 weken en via ebookers heb ik gemerkt dat ik dan ongeveer op een 350 euro kom. Das toch wel een groot verschil hé. En ook hotels of motels komen veel goedkoper uit als je het wat probeert uit te zoeken.
Dank je wel voor de goeie tips!!!
groetjes Laura
|
|
daisy
8-9-2012
|
26-9-2011 19:51:41
Wij boeken elk jaar onze vlucht via connections, zij doen super promoties! Ons hotel boeken we via booking.com (kijk wel altijd even op de website van het hotel zodat je zeker bent van je kamer en de prijs) Voor Las Vegas kan je inschrijven op verschillende sites (weet niet meer juist welke) en zij houden je op de hoogte van aanbiedingen, zo kan je voor 1/2 van de prijs soms als een megakamer krijgen!! Ook tickets voor pretparken zijn vaak als je ze op voorhand boekt of combi neemt goedkoper... Ik zou zeker ook altijd even contact opnemen met de hotels voor je boekt en doorgeven dat het een honeymoon (wel bewijs meenemen!) is, mss krijg je korting? Ik weet ook dat sommige autoverhuurbedrijven korting geven als je boekt op de dag van je verjaardag, maar dit niet vermelden, mss ook even doorgeven dat het honeymoon vakantie is? Je kan je ook op Groupon abonneren voor de plaatsen in Amerika waar je naar toe gaat? Niet vaak iets 'deftig' maar never know he!
|
|
|
|
|
|
|