TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
francis en joeri
6-7-2012
|
22-9-2011 14:56:22
hey
ik koop gewoon een mooi jurk bij www.bonprix.nl staan er genoeg op en heb je al vanaf 20 Euro lang en kort alle kleuren verkrijgbaar
mvg francis
|
|
Carrie
13-9-2013
|
22-9-2011 15:15:11
Ik heb al eens op alle online winkels gekeken zoals 3suisses en bonprix. Ze hebben hele leuke kleedjes, maar als trouwkleed vin dik ze persoonlijk net wat minder. Ik bedoel dit niet slecht, maar je zal toch wel zien dat het iets mindere kwaliteit is of eenvoudiger dan een gewoon trouwkleed of suitekleed ? Voor de bruidsdames kan dit mss nog wel, maar zelf wil ik liever iets van vb Dessy, Aftersix, Forever bridals, enz
|
|
Katrien
20-4-2013
|
22-9-2011 15:30:37
Hey Carrie, het merk weet ik ni van buiten, maar ik heb m'n trouwjurk gekocht bij Jagré (in Antwerpen). Het was een jurk uit de suite-collectie, en ik heb er +/- €300 voor betaald. Het is geen wit/ivoorkleurige jurk. Maar bij P&C hebben ze goedkopere bruidsjurken. Vanaf € 150 als ik het goed heb. En die zijn dan wél wit. Zelf heb ik al eens een avondjurk bij P&C gekocht (een lange, donkerpaars). Die is daar ook ingekort, en de service en kwaliteit zijn toch wel ok, moet ik zeggen. Ik heb het kleed nu zo'n 2 jaar denk ik, al verschillende keren kunnen aandoen, al verschillende keren naar de droogkuis geweest, en 't is nog altijd even mooi.
Groetjes Katrien
|
|
Sarah
28-4-2012
|
22-9-2011 16:55:19
Hoi Hoi,
Ik wil graag een korte, jonge, speelse bruidsjurk... Uiteindelijk hebben ze mij bij Le Chapeau wel goed verder geholpen. Ze hebben héél wat korte jurkjes laten passen en deze dan iedere keer een beetje aangepast naar mijn "stijl". Uiteindelijk swingde de prijs een beetje de pan uit en stelde ze voor om hetzelfde principe toe te passen op een Kelsey Rose jurk ipv op eentje van Marylise... De prijs zou dan volledig aangepast aan mijn smaak rond de 500 euro liggen... De merken die jij noemt, liggen een beetje in dezelfde lijn, maar ik vermoed dat je die hier in de buurt nergens gaat vinden... :-s.
Veel succes! Groetjes
|
|
Saskia
8-6-2012
|
22-9-2011 17:15:53
Ben blij met dit topic! omdat wij al 2 kindjes hebben wil ik niet in een witte lange jurk gaan! ik zou ook voor kort willen gaan. zaterdag ga ik voor de eerste keer kijken... maar de tip van Jagré hou ik het achterhoofd!
groetjes
|
|
Inge
10-11-2012
|
22-9-2011 21:35:09
hoi
ik heb ook net mijn trouwkleedje besteld uit het rek van de suitekledij
komt van boutique couture in sint-niklaas, daar hebben ze zowel korte als lange modellen en echt hééééééééééééél prijslijk. ik moest voor de jurk en de bolero net geen 250 euro betalen, dus echt een koopje
groetjes
|
|
Marjon
20-7-2012
|
22-9-2011 22:49:21
idd bij boutique couture hebben ze heel mooie, maar goedkope kleedjes. En bij P&C in wijnegem shopping! Zeker een aanrader!
groetjes
|
|
nancy
20-7-2012
|
23-9-2011 11:54:26
je kan mss eens bij wendy kellens gaan kijken op faceboek daar heb je heel goedkope trouwjurken en ook korte jurken zoals je hier boven zei voor een kortere jurk ,ik heb bij wendy kellens men droomjurk gekocht in juli en ben der heel blij mee en de prijzen zijn daar echt wel serieuze meevallers hoor , ze zit me der colectie op facebook ik wens je nog heel veel succes met je zoektocht, grtz nanske
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|