Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs suitekleed als trouwkleed ?

22-9-2011 14:21:00
Hallo,

Je leest vaak dat bruidjes die een goedkopere of eenvoudige jurk willen, dan hun zin vinden in de suite-collectie (bridesmaids).
Deze kleedjes kan je dan meestal wel in ivoor of wit krijgen ook.
Wie heeft op die manier al een jurk gekocht?
Wat was de prijs van die jurk dan (lang of kort)? Of welke merken zijn er dan (geen LR stijl aub)?

Ik denk er aan om een eenvoudige 2e jurk te kopen voor een kleine strand-ceremonie tijdens onze huwelijkreis.
Of eventueel de jurkjes voor mijn volwassen bruidsmeisjes...

bedankt!

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1392

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 14:56:22

hey

ik koop gewoon een mooi jurk bij www.bonprix.nl staan er genoeg op en heb je al vanaf 20 Euro lang en kort alle kleuren verkrijgbaar

mvg francis

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-9-2011 15:15:11

Ik heb al eens op alle online winkels gekeken zoals 3suisses en bonprix.
Ze hebben hele leuke kleedjes, maar als trouwkleed vin dik ze persoonlijk net wat minder.
Ik bedoel dit niet slecht, maar je zal toch wel zien dat het iets mindere kwaliteit is of eenvoudiger dan een gewoon trouwkleed of suitekleed ?
Voor de bruidsdames kan dit mss nog wel, maar zelf wil ik liever iets van vb Dessy, Aftersix, Forever bridals, enz

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik22-9-2011 15:30:37

Hey Carrie,
het merk weet ik ni van buiten, maar ik heb m'n trouwjurk gekocht bij Jagré (in Antwerpen). Het was een jurk uit de suite-collectie, en ik heb er +/- €300 voor betaald. Het is geen wit/ivoorkleurige jurk.
Maar bij P&C hebben ze goedkopere bruidsjurken. Vanaf € 150 als ik het goed heb. En die zijn dan wél wit.
Zelf heb ik al eens een avondjurk bij P&C gekocht (een lange, donkerpaars). Die is daar ook ingekort, en de service en kwaliteit zijn toch wel ok, moet ik zeggen. Ik heb het kleed nu zo'n 2 jaar denk ik, al verschillende keren kunnen aandoen, al verschillende keren naar de droogkuis geweest, en 't is nog altijd even mooi.

Groetjes
Katrien

Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik22-9-2011 16:55:19

Hoi Hoi,

Ik wil graag een korte, jonge, speelse bruidsjurk... Uiteindelijk hebben ze mij bij Le Chapeau wel goed verder geholpen. Ze hebben héél wat korte jurkjes laten passen en deze dan iedere keer een beetje aangepast naar mijn "stijl". Uiteindelijk swingde de prijs een beetje de pan uit en stelde ze voor om hetzelfde principe toe te passen op een Kelsey Rose jurk ipv op eentje van Marylise... De prijs zou dan volledig aangepast aan mijn smaak rond de 500 euro liggen...
De merken die jij noemt, liggen een beetje in dezelfde lijn, maar ik vermoed dat je die hier in de buurt nergens gaat vinden... :-s.

Veel succes!
Groetjes

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik22-9-2011 17:15:53

Ben blij met dit topic! omdat wij al 2 kindjes hebben wil ik niet in een witte lange jurk gaan! ik zou ook voor kort willen gaan. zaterdag ga ik voor de eerste keer kijken...
maar de tip van Jagré hou ik het achterhoofd!

groetjes

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik22-9-2011 21:35:09

hoi

ik heb ook net mijn trouwkleedje besteld uit het rek van de suitekledij

komt van boutique couture in sint-niklaas, daar hebben ze zowel korte als lange modellen en echt hééééééééééééél prijslijk. ik moest voor de jurk en de bolero net geen 250 euro betalen, dus echt een koopje

groetjes

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 22:49:21

idd bij boutique couture hebben ze heel mooie, maar goedkope kleedjes.
En bij P&C in wijnegem shopping! Zeker een aanrader!

groetjes

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik23-9-2011 11:54:26

je kan mss eens bij wendy kellens gaan kijken op faceboek daar heb je heel goedkope trouwjurken en ook korte jurken zoals je hier boven zei voor een kortere jurk ,ik heb bij wendy kellens men droomjurk gekocht in juli en ben der heel blij mee en de prijzen zijn daar echt wel serieuze meevallers hoor ,
ze zit me der colectie op facebook
ik wens je nog heel veel succes met je zoektocht,
grtz nanske

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info